Thursday, January 30, 2014

Nails: Bellaoggi gel effect nail polish

Kuna mulle väga meeldib küünelakke kokku osta, siis pole mingi ime, kui aeg-ajalt endale mõne soodukaga küünelaki korvi puistan. Küll aga meeldib mulle enne hoolikalt värvi valida. Ja päris suvalisi lakke ma ostma ei hakka. Ikka neid, mis tõeliselt meeldivad ja raske on ostmata jätta. Olen juba ammu, ammu Prismas Bellaoggi gel effect lakke piilunud, aga ei ole neid raatsinud osta hinna pärast ja mulle ei meeldi Bellaoggi lakkide juures nende jube lai pintsel. Selveri laadapäevadel olid Bellaoggi gel effect lakid sooduspakkumisega (3€) ja mõtlesin siiski ära proovida, sest huvi oli suur just lõpptulemuse osas.  Laki ostmist ma ei kahetse, sest värv on ilus ja meeleldi jätkan selle kasutamist. Kirjutan siia plussid ja miinused, mida lakist arvan:

+ Piisab ühest lakikihist, et värv kataks kogu küüneplaadi ja jääks ühtlane.
+ Kuivab ruttu kui pole lakiga liialdatud.
+ Koos pealislakiga püsib 3 päeva (mul püsivadki lakid kehvasti peal).
+ Ma ei tea nüüd öelda kui geeli efekti see jätab, aga küüned läigivad ka ilma pealislakita ja tulemus on hästi ühtlane.
+ Värv on väga ilus ja kergelt pärlmutter tumeroosa.
- Jätkuvalt vihkan seda laia pintslit, sest mitte ainult mu küüned ei ole peale lakkimist roosad, vaid ka küünenahad. 
- Kui lakki liiga paksult panna, siis koorub ruttu ühe kihina maha (muidugi meeldib mulle niimoodi lakki eemaldada, vätimaks küünelakieemaldaja kasutamist, aga no kuulge, samal õhtul ma seda juba maha koorida ei tahaks).
- Ilma pealislakki kasutamata püsib kehvasti peal.

Nagu näha, siis plussid kaaluvad miinused üle, mis tähendab seda, et teinekordki võiks Bellaoggi gel effect lakkide poole vaadata. :)

Siiani pean vabandama oma KOHUTAVA lakkimisoskuse (mitteoskuse) pärast.. :D


No comments:

Post a Comment