Monday, January 13, 2014

Kuidas muuta fotodel ümmargune näokuju visuaalselt kitsamaks?

Olen päris tihti jännis oma piltidega, sest mul on näokuju, mis ei taha pildil kuidagi ilus jääda. Kuna olen ümmarguse näokujuga, siis saan väga, väga harva teha ilusaid pilte, kui mul on hobusesaba või krunn. Seepärast üritan kasutada võtteid, mis teeksid mu näo visuaalselt saledamaks. Tahangi siin näidata, kuidas mina üritan varjata oma täiskuud. :))
  • Enamasti hoian juuksed lahti. Veel parem kui salgud langevad kergelt näo peale, peites ära kõik üleliigse.  Mida lohakam soeng või näiteks lokid, seda parem. Kui juuksed väga peadligi sirgendada, siis võib tulemus veelgi ümaram olla. Soeng peab olema piisavalt kohev. Olen ka oma varasemaid pilte vaadates aru saanud, et tumedate juustega näeb nägu pildil kitsam välja kui heledate juustega.
  • Kui otse kaamerasse vaatan ja tahan tõsisemat nägu, siis surun hambad kokku. See teeb näo kergelt nurgeliseks. 
  • Meiki tehes kasutan alati pruuni päikesepuudrit, et raamida nägu. Sellega annab välja joonistada põsed ja tulemus ei ole nii ümmargune. 
  • Kindlasti töötlen pilte, et tuua välja varjud (enamasi rõhutab töötlus päikesepuudriseid põski).
Paraku kui loodus on andnud just sellise näokuju, siis tuleb sellega leppida ja pole mõtet väga põdeda. Tähtis on end oma kehas ja olemuses hästi tunda. Vähemalt on olemas kosmeetika ja erinevad näoilmed, kuidas seda natukenegi lihvida. 
Pildil on pesuehtne võrdlus. :)

4 comments: