Monday, January 13, 2014

Body: The Body Shop LOVE ETC...

Paar päeva tagasi käisin Roccas ja astusin läbi ka The Body Shop'ist. Väga raske on selliseid ahvatlusterikkaid poode eirata, kui suured punased allahindluse sildid sulle vaateaknal silma teevad.. :D Veetsin seal tükk aega, vaatasin, lugesin, nuusutasin. Lõpuks suutsin külma närvi hoida ja hakkasin poest välja minema, kui märkasin oma kunagist lemmikut. Selleks on The Body Shop LOVE ETC... Ma olen varasemalt omanud selle lõhna testrit ja minipudelis ihupiima ja dušigeeli. Parfüümi lõhna on meeletult raske kirjeldada, aga see on täpselt see. :D Piisavalt naiselik, piisavalt magus ja piisavalt värskendav. Enamasti kui The Body Shop'is käin, siis ikka korra nuusutan seda, aga kui hinda näen, panen ilusti oma kohale tagasi. Nüüd, aga oli see lõhn sellise allahindlusega, et mul lõi silma särama ja igasuguse kõhkluseta ma ostsin selle ära. Maksin selle eest 8€ (tavahind 22,50€). Kuna pudelike on 30ml, siis on seda väga praktiline kotti pista ja endaga kaasa võtta, sest Juicy Couture pudel on mul liiga suur ja liiga raske ja liiga ILUS, et seda kotis rappida. :) Soovitan üldse kõigil The Body Shop'i fännidel poest läbi astuda, sest sooduspakkumisi on seal tõesti palju ja nii mitmeidki tooteid saab tõeliselt mõistliku hinna eest.



No comments:

Post a Comment