Friday, January 10, 2014

Wishlist

Mõtlesin juba eelmine kuu, mida kõike oleks mul vaja. Aga kuna jõulud röövisid suurema osa rahakotisisust, siis lükkasin oma vajadused edasi uude aastasse. Nüüdseks on nimekiri juba natuke täienenud, aga ostnud ma veel midagi ei ole. Et ma midagi ära ei unustaks, panen ma siia oma wishlisti kirja ning saan siin vaikselt näpuga järge ajada. Kõike korraga ma see kuu endale kindlasti lubada ei saa, aga kõik tasapisi. ;)
  • Esmatähtsad on üks hea šampoon ja palsam (jah tõesti, ma kasutan nüüdsest mahapestavat palsamit, mida ma varem ei teinud, great job). Need kavatsen ka kindasti lähitulevikus ära osta, sest muidu ma pean hakkama dušigeeliga pead pesema. :D Probleemiks on vaid see, et ma ei suuda otsustada milliseid ma tahan. Olen erinevates blogides ja foorumites ringi kolanud, aga siiani ei suuda otsustada. Mulle on väga oluline kindel olla, mida ma tahan, sest muidu jäävad pooltäis potsikud vanninurka seisma ja ruumi raiskama, kui samal ajal ostan aina uusi juurde. Olen kaalunud looduslikke alternatiive, aga kardan, et need jäävad mulle natuke lahjaks, sest mul on kuivad ja värvitud juuksed, mis vajavad veidi rohkem turgutust, kui normaalsed juuksed. Kui ma lõpuks suudan millegi kasuks otsustada, siis anna sellest ka kindlasti oma blogis märku.
Pildid on illustreerivad ja need pole mu ainukesed valikuvariandid.
  •  Ma ei ole siiani omale veel juukseõli ostnud. Mul on Avoni kuivade juukseotste seerum täiesti olemas, aga tahaks midagi toitvamat ja rohkemat. Olen kasutanud ka kookosõli, aga ma ei saa sellega hakkama, sest võin võtta nii vähe kui võimalik, see jätab ikka juuksed nähtavalt õliseks. Olen oma juukseõli soovist pajatanud juba ka oma varasemas postituses, kus rääkisin oma õe väga heast Loreal'i juukseõlist, mille plaanisin ka endale soetada, aga nagu näha, pole ma veel vedu võtnud. :D Juukseõli on juustele nii-nii vajalik ja ilma selleta ma vist hakkama ei saakski, sest mul on väga kuivad juukseotsad. Sisimas unistan väga Kitoko juukseõlist, aga kahjuks on see päris kallis. :(
 
  • Mul oleks vaja uut juukseharja. Mu praegune kisub paratamatult juukseid ja tema aeg hakkab otsa saama. Pealegi on see päris suur ja kotti panemiseks ebapraktiline. Olen suhteliselt veendunud, et minu valituks osutub Tangle Teezer.
Lammastega on niiiiii nunnnu. :)
 
  • Mul on mitu näokreemi, aga päris seda õiget, mis niisutaks sügavuti, ei ole. Tihtilugu kiri kreemipurgil ei vasta päris minu ootustele. Nimelt, kui kreem lubab väga kuiva nahka niisutada, siis kokkuvõttes see seda ikkagi ei tee ja nägu jääb kiskuma. Olen kunagi kasutanud Garnieri  Soft Essentials roosiekstraktiga kreemi ja mul on tunne, et otsustan taas selle kasuks, sest see oli üks vähestest, mis tegi oma tööd väärikalt.



  •  Kosmeetikat on mul tegelikult väga palju, aga mul on siiski veel paar soovi. Tahaksin omale uut jumestuskreemi, sest Loreal True Match on mulle natuke liiga tume ja Avoni calming effects jumestuskreem jällegi liiga hele. Kuna viimasel ajal olen ma hakanud kasutama valget lauvärvi ja ei kujuta enam ettegi kui ma seda ei teeks, siis sooviksin midagi püsivamat. Mul on praegune valge lauvärv suhteliselt lahja pigmendi ja püsivusega ja tahaks rohkem pigmenteeritumat valget. Ära ei ütleks ka valgest silmapliiatsist. Meeleldi täiendaks üle pika aja oma küünelakikollektsiooni ja ostaks juurde paar kvaliteetset küünehooldusvahendit.
 
    Postitus venis küll kohutavalt pikaks, aga vast said enam-vähem mu soovid kirja. :)

2 comments:

  1. Pese pärast kookosõli panekut natukese aja pärast see maha, ei tundu enam nii õlised :)

    ReplyDelete