Friday, January 24, 2014

Eyes: L´oréal vs Garnier make-up remover

Olen (arvatavasti) üks vähestest, kes ei kanna võltsripsmeid ja seetõttu oman ripsmetušši, mistõttu pean seda õhtuti ka eemaldama. Hetkel on mul kasutusel veekindel ripsmetušš, mis nõuab eemaldajat, mis teeks üks-null igale tuššile. Praegu oman kahte eemaldajat, (sellepärast, et üks saab kohe otsa ja ostsin tagavaraks juba uue) aga võrdluse mõttes avasin ka uue pudeli, et need omavahel vastasseisu panna.


L´oréal Paris Eye & Lip make-up remover hakkab mul tühjaks saama. Olen seda kasutanud päris kaua aega, sest eemaldan vaid silmameiki ja selleks ei ole palju toodet vaja. See meigieemaldaja ongi mõeldud veekindla silma- ja huulemeigi eemaldamiseks, mistõttu tuleb seda enne kasutamist loksutada, et õline ja mitteõline kiht omavahel seguneksid. Toode eemaldab kiiresti ja tõhusalt tavalise ja veekindla silmameigi ning kaua nühkima ei pea, et värv maha tuleks. Pakendil olev silt lubab, et meigieemaldaja ei jäta silmade ümber rasust kihti, aga see päris tõele ei vasta ja veidike õliseks jääb silmaümbrus siiski. Seda on kerge vatiga eemaldada ja mind see ei häiri. Lõhn on tootel normaalne, aga arvan, et silmameigieemaldaja lõhnal on kõige väiksem ja ebaolulisem roll, tähtis on siiski toote tõhusus. Sobib ka tundlikele silmadele. Olen L´oréali meigieemaldajaga väga rahul.


Minu uus silmameigieemaldaja on Garnier Fresh Essentials eye make-up remover. Toote tagaküljel olev kirjeldus lubab eemaldada ka veekindla meigi, mistõttu ma selle kasuks ka otsustasin. Paraku pidin pettuma, sest minu veekindlat ripsmetušši ilma suure nühkimiseta maha ei saanud. Pigem on eemaldaja siiski mõeldud tavalisele ripsmetuššile, sest selle see eemaldas edukalt. Toote lõhn on mõnusalt värske ja kergelt viinamarjane (toode on rikastatud viinamarja ekstraktiga). Sobib ka tundlikele silmadele. Praegu ma seda kasutada ei saa, sest pole mõtet ripsmeid maha hõõruda, aga olen nagunii juba uue ripsmetušši otsingutel ja plaanin selle mitte veekindla soetada. Iseenesest on Garnieri silmameigieemaldaja väga hea, aga paraku ei eemalda veekindlat meiki nagu pakendil lubatud.


2 comments:

  1. Miks sa fakeripsmeid pannud pole? Ma ise ka ei ole neid kunagi proovinud, mind natukene hirmutab et keegi mu silmas surgib.. :D

    www.beautysteffi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures mul isegi on need kaks korda peal olnud. Ühel korral neist kahest tekkis mulle meeletu allergia ja teisel korral sikutas see neiu mul peaaegu alumised ripsmed koos teibiga küljest ära. :D
      Võib-olla on mulle need kunstripsmed sellepärast nii vastu, et ma olen näinud väga paljudel nii umbes viiemeetriseid või siis liiga hõredaid ja see on kole mu meelest. Aga kui on ilusti ja hästi pandud, siis on küll ilus vaadata, aga ise väga uuesti panema ei kipu. Kleebitavaid aga miks mitte! ;) Muidugi kes teab, mis tulevik tuua võib, sest suvel on tegelikult kunstripsmed päris lollikindel valik. :D

      Delete