Friday, January 24, 2014

Lips: My favourite lip products

Sain ühest toredast blogist toreda idee kirjutada oma lemmikutest huuletoodetest. Suuremal osal siis hügieenilistest huuleniisutajatest, sest need on talvisel ajal mu parimad kaaslased meigimaailmas. Alguses mõtlesin välja tuua vaid oma lemmiku, aga paraku on see võimatu, sest ma arvan neist toodetest täpselt võrdselt sama hästi ja ma ei suutnud vaid ühte välja valida. :D
Alustan kohe vasakult. Figs & Rouge french vanilla huulepalsam on 100% looduslik ja meeldib mulle just sellepärast kõige rohkem. Kuna ma olen täitsa huulepalsamite sõltlane, siis mida looduslikum seda parem, sest ma ei taha, et mu huuled samamoodi sõltuvusse satuksid. See palsam niisutab väga hästi huuli ja on mõnusa tagasihoidliku vanilje lõhnaga. Seda on hea huultele kanda, sest saad ise koguse valida, kui palju toodet parasjagu soovid. 
Järgmised kaks on Avoni huulepulgad shimmer peach ja perfect peach. Need paistavad väga sarnased ja isegi tooni nimed on sarnased ja pealetipuks ka kollektsioon on sarnane, siis tegelikult on need siiski erinevad ja huultel jäävad mõlemad isemoodi. Shimmer peach (vasakul) on ema käest saadud ja olen sellega väga rahul. See on ilus heledam toon ja jääb kergelt sädelema, sobib igapäevaseks kasutamiseks ideaalselt. Perfect peach jääb huultel tumedam ja matim (veidi siiski kumab). Samamoodi sobib ideaalselt igapäevase meigi juurde.
Burt's Bees beeswax huulepalsam kuulub samamoodi nende 100% naturaalsete hulka. See on looduslik ja piparmündine. Jätab huuled õhetama ja teeb need pehmeks. Vahel kui huuled on liiga katki, siis mulle seda kasutada ei meeldi, sest see õhetus on liiga ebameeldiv ja kipitav, aga kui ühtegi katkist kohta ei ole, siis see on mõnnamast mõnnam.
Blistex raspberry lemonade huulepalsam on IMELISE lõhnaga. Kuidas saab üks meigitoode nii isuäratava lõhnaga olla, et süljenäärmed hakkavad meeleheitlikult tööle? :D Igatahes on see huulepalsam mul vapralt jope taskus ja teenib mind truult iga kord kui õue lähen, õues olen, või oma jopet läheduses oman. Blistexi huulepalsamid on üldse kõik väga head ja niisutavad ja see ainuke, mida mina oman, vastab samamoodi nendele headele omadustele. Limonaadi Blistexit (vist) Eestis ei müüda kahjuks.
All vasakul olev potsik on mul soetatud viimase paari nädala jooksul. See on maasikalõhnaline huulevaseliin. Olen tavalist vaseliini kunagi kasutanud, aga spetsiaalselt huultele mõeldud vaseliini ma näinud varem ei olnud. See on väga hea lõhnaga ja ööseks on seda kõige parem huultele kanda, sest seda saab panna nii suure koguse kui heaks arvan. Vaseliin teeb huuled pehmeks ja mõnusaks. Tegelikult vaseliin pole üldse nii hea asi, kui arvata võiks, aga ööseks mulle väga meeldib seda peale panna ja oma tööd teeb ta hästi.
Nivea lip butterist olen ma kirjutanud kilomeetripikkuse arvustuse ja ei hakka seda kiidulaulu enam uuesti kirjutama. Aga vot see toode on mul alati kotis ja alati kasutuses. Siiani ei ole ma pidanud oma sõnu sööma ja see on üks mu lemmikutest! ;) (arvustust saab lugeda SIIT).

Mul on tegelikult umbes 3-4 huulepalsamit veel, aga need ei ole nii head, kui siin väljatoodud. Huulepulki ma kasutan teisi toone ka, aga talvisel ajal siiski liiga harva, et need siin välja tuua. Kevadel ja suvel, kui jope ja salli aeg mööda saab, hakkan kindlasti tunduvalt rohkem roosasid ja punaseid huulepulki kasutama ja selleks ajaks on mul juba lemmikute nimekiri kindlasti täienenud. :)


2 comments:

  1. Oooo.. seda blistexit peaks ise ka proovima.Mul on selle kuulikesega vms huulepalsam ainult aga see ei tee huuli eriti mõnusaks ja ma hakkan neid limpsima :S

    www.beautysteffi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selle Blistexiga on ka see jama, et limpsimiseks võib ruttu minna.. see lõhnab ja ka maitseb sama meeldivalt! :D

      Delete