Wednesday, November 20, 2013

Lips: Nivea lip butter raspberry rose

Käisin eile Pärnu Maximas xxx. See on ühtlasi mu lemmik toidupood Pärnus ja ausalt öeldes saab sealt ka enam-vähem kõik muu kätte. Teine asi, mis mulle selle Maxima juures meeldib on soodukad. Seal on niiii palju allahindlusi, et ma kahmaks sealt endale vabalt kümme šampooni ja 7 küünelakki, kui vaid vaja oleks. :D Kui muidu tekitab sõna Maxima minus vastakaid eelarvamusi (just seetõttu, et olen Tallinnas nii mõndagi näinud), siis Pärnu hiigelsuur Maxima on super korras, puhas, avar ja meeletu kaubavalikuga. Kui mul oleks aega, siis ma kondaks seal vist tükk aega ringi. Kahjuks on sealne Maxima minu jaoks nii ebapraktilises kohas, et satun sinna ainult siis, kui oleme autoga.
Eile suutsin piirduda õnneks ühe ilotootega, millele ma seal silma peale panin ja sujuvalt korvi libistasin. Selleks on Nivea lip butter raspberry rose. Täpsemalt siis vaarika ja roosiga huulevõie. Pakendilt saab selle kohta lugeda nii: Hydra IQ sheavõi ja mandliõliga koostis pakub intensiivset niisutust ja kauakestvat kaitset. Muudab huuled enneolematult pehmeks ning annab neile kergelt tooniva läike.
Võin öelda rahuliku südamega, et ma pole varasemalt mitte ainsatki nii head huuleniisutajat kasutanud. Ma olin eile seda esimest korda proovides nii positiivselt üllatunud, et ei suutnud ise ka ära uskuda. :D Esiteks, mitte ükski huulepalsam ei ole minu huultega nii head tööd teinud, kui see huulevõie ja teiseks mitte ükski teine huulepalsam ei ole nii hea lõhnaga, kui see. Kui enamused vaarikalõhnalised tooted ei sarnane eriti vaarikatele, siis sellel huulevõidel on konkreetne vaarika lõhn. Kui ma seda nuusutan, seostangi seda koheselt värskete suviste vaarikatega. Mulle meeldib võide kergelt tooniv efekt. Õnneks see ei tee huuli tumepunaseks, vaid kergelt heledamaks. Mulle muidu ei meeldi toonivad huulepalsamid, sest nende ebamäärane punane efekt jätab huuled väga inetuks, siis selle võide õrnroosa efekt on lausa imeline! 
Võin nii ausalt öelda, kui üldse võimalik, et mu huuled ei ole juba ammu nii pehmed olnud, kui praegu! Minge kindlasti ostke ja proovige! (Neid on nelja sorti: klassikaline, vaarika ja roosi, macadaamia pähkli ja vanilje ning karamelli oma). Hetkel oli neil Maximas superhind, 1,99€, tavahind on üle 3€ euro.



Pakendis on 19ml toodet.

No comments:

Post a Comment