Saturday, November 23, 2013

Face: Lihtsuses peitub võlu

Kui väljas on külm, hall ja sombune, siis on parim aeg blogi kirjutada. Tunnen, et kohe on rohkem viitsimist ja pühendumust sellega tegeleda. Paraku on toas päev otsa pime ja pilte on väga halb teha, kõik, mis vähegi välja tuleb, on hiljem arvutist vaadatuna ikkagi kehva kvaliteediga. Tüüpiline eestlane - mitte kunagi, mitte midagi ei sobi. :D Eilne aga oli tänasest targem ja tegin endale lihtsa argipäevase jumestuse ja üritasin selle ka pildile püüda. Enamus naisi meigivad end igapäevaselt ja kui tume huulepulk ja must silmameik tunduvad lihtsasse tööpäeva liiast, siis midagi kerget, õrna ja armsat sobib alati. :)

Nägu: Loreal True Match jumestuskreem (toon N4 beige)
Manhattan cover stick peitepulk
Wet n wild päikesepuuder
Silmad: Maybelline the colossal volume express veekindel ripsmetušš
 Kulmud: Yves Rocher silmapliiats
Huuled: Nivea huulevõie (vaarikas & roos)


Natuke ehmunud :)
 

8 comments:

  1. Sa oled supper mul ;)
    Kas kuskile delfisse vms , pole m6elnud tööle minna ? Ilublogid jne.. huvitav olex endamatki su elust teada. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sul? :D
      Aga ei ole mõelnud ja ei ole ka plaanis. Oma eraelu delfis kajastada oleks veel eriti mõtlematu. :)

      Delete
  2. Minul jh ;)
    Aga nu siin v6iksid ikka rohkem enda tegemistest ja eraelust Henryga rääkida. Seks, suhted - meid kõiki huvitab see !

    ReplyDelete
  3. Kui sa nii isiklikke asju teada soovid, siis miks sa oma nime alt ei kirjuta?

    ReplyDelete
  4. No mis vahet sel on? Igaljuhul me teame üksteist. Andsin idee lihtsalt ! Sa peaks tänama, et sulle häid soovitusi antakse .

    ReplyDelete
  5. Seda enam, kui me üksteist teame, ei peaks sa anonüümselt kirjutama. Ja aitäh idee eest, aga minu eraelu kuulub mulle ja mu blogi omab veidi teistsugust sisu ja jääbki omama, mitte nagu Sina seda sooviksid. Oma tegemistest ja veidi ka eraelust räägin ma edasi, aga ainult teatud piirideni. :)

    ReplyDelete
  6. Lp. Anonüümne!
    Iga inimene ise teab millest kirjutab ENDA blogis. Kui teid väga huvitavad seks ja suhted , tehke blogi ja andke tuld !
    Mina olen praeguse blogiteemaga väga rahul ;)

    ReplyDelete