Friday, November 29, 2013

Eyes: Colours

Olen selle vist juba ammu selgeks saanud, et väga erksavärvilised ja tumedad lauvärvid mulle ei sobi ja ma ei oska nendega ka midagi erilist teha. Olen tahtnud neid proovida, aga ei ole näinud mõtet mõttetult kulutada, kui tean, et edaspidi mul nendega midagi peale poleks hakata. Küll aga sain sünnipäevaks omale meigikohvri, mis sisaldas nii üht kui teist huvitavat. Olen selle kingitusega väga rahul, sest see on just kui rusikas silmaauku. ;) Põhirõhk oligi lauvärvidel. Kohvris on neli paletti, mis omakorda sisaldavad kuute eri tooni. Mõtlesingi, et prooviks neid ja katsetaks, mis välja tuleb. Oli ka aeg ju! Katsetada ja proovida mulle meeldib, aga kui end hiljem peeglist vaatan, siis välja sellise meigiga minna ei soovi. :D Iseenesest ma võin lauvärvidega 'mängimisega' enam-vähem hakkama saada, aga kuna mul on nii väikesed silmad, siis tumedad lauvärvid lihtsalt ei sobi mulle. Täna aga katsetasin ühel silmal ühte lauvärvipaletti ja teisel silmal teist. Tulemust ma muidugi telefoniga pildistades hästi pildile ei saanud, millest on mul väga kahju (ja kõrini), aga parem natukenegi, kui üldse mitte midagi. ;)


 
 
 

Reaalselt oli natuke tumedam
 

2 comments: