Sunday, November 10, 2013

09.11.2013

Kui ma enamasti latran ainult oma kreemidest ja šampoonidest, siis täna mõtlesin kirjutada vahelduseks oma päevast. Täpsemalt siis eilsest. Kuna mul on üks mõnus vaba nädalavahetus, siis tahtsin seda ka väärikalt kasutada ja mitte päev otsa toas passida ja tolmurulle taga ajada. Olime plaaninud juba ammu kinno minna, aga kuna me teadsime mida me vaadata tahame, siis pidime lihtsalt ootama hetke, millal see film välja tuleb. Tegu on filmiga "Viimane Vegas (Last Vegas)."Nägin selle treilerit tookord, kui õega kinos käisime ja teadsin kohe, et seda ma järgmisena vaatama lähen. Film tuli välja juba paar päeva tagasi, aga kuna ma olin tööl, siis esimene võimalus tekkiski laupäeval. Saal oli inimesi paksult täis, millest võiski järeldada, et film on rahva seas päris populaarne. Coca-Cola Plaza oli üldse rahvast pungil, mis tulenes kindlasti laupäevast. Ma ei ole eriti tihti nädalavahetusel kinos käinud ja seetõttu ei olnud ka kursis sellise metsiku tunglemisega alumisel korrusel. :D Filmiga jäime väga rahule! Kui kinno tahan minna, siis eelistangi enamasti komöödiad, sest õudukate ja thrillerite fänn ma ei ole kunagi olnud.
Eile oli Kristiine keskuses ostuöö ja plaanisime ka sealt läbi astuda. Jõudsime juba enne kaheksat sinna (ostuöö algas 20.00) ja hakkasime vaikselt poodides kolama. Esimesena jäi ette H&M, mille suurejooneline avamine toimuski eile. H&M on omale Kristiines vist küll kõige parema koha valinud, sest see on täpselt sissepääsu ees, mistõttu on sellest võimatu mööda jalutada. :D Rahvast oli palju nagu ikka ja sellepärast ma seal väga põhjalikult ringi vaadata ei viitsinudki. Kuna mul on jopet vaja (tegelikult pole vaja, aga lihtsalt tahaks uut (A)), siis proovisin seal mõnda, mis silma hakkas, aga ei ostnud seekord midagi. Ägedaid riideid oli küll ja veel, aga kuna on see vastik jopeaeg juba ja riideid seljas palju, siis ma ei tahtnud mõelda ka selle peale, et ma peaks kleite endale selga hakkama proovima.. :D Käisin oma enimkülastatavad poed läbi, aga silma ei jäänud midagi. Võib-olla oli asi selles, et ma olin lihtsalt juba tüdinud sellest nügimisest ja tunglemisest, mis paratamatult igasuguste ostuööde ja kampaaniatega kaasneb. Küll oleks paradiis, kui saaks privaatse shopinguõhtu endale lubada, kus mitte keegi sul jalus ei oleks ja proovikabiinide taga kunagi ootama ei peaks.. :D
Koju jõudsime ikka alles 10 ajal, mis tähendaski seda, et päev läks jällegi märkamatult kiiresti. 
Eilsest päevast paar kaadrit ka :)
Kampsun: Reserved, Retuusid: Tally Weijl
 

Täna soovin kõikidele isadele ilusat isadepäeva! :)

No comments:

Post a Comment