Friday, November 1, 2013

Body: Avon planet spa body scrub

Keha koorimine on äärmiselt vajalik ja sellepärast tahan ma ka seda teha võimalikult tõhusate ja heade toodetega. Oma kahest lemmikust olen ma juba kirjutanud SIIN, aga on veel üks väga mõnus ja hea koorija, mida tahaksin teile tutvustada. Avon planet spa surnumere mineraalidega kehakoorija. Koorija on parajalt teraline, et eemaldada kõik surnud naharakud. Peale koorimist on nahk tõeliselt pehme, mis minupuhul on koorija valimisel äärmiselt oluline. Mulle meeldib ka selle lõhn, see on kuidagi teistsugune, aga paljudele see meeldida ei pruugi, sest see ei ole klassikaline puuvilja- või lillelõhn. Kandsin peale pesu peale ka kehakreemi, aga siiani on tunda õrnalt ka koorija lõhna. Potsik on 200ml ja jätkub päris kauaks, sest koorija on piisavalt teraline ja ühe kasutuskorraga ei kulu seda väga palju. Minu suhkrukoorijaid läheb ühe korraga tunduvalt rohkem, sest need sulavad kehale ära, aga selle koorijaga seda probleemi ei ole. Hind jääb 5-12€ vahepeale, sest Avoni kataloogis on pidevalt soodustused ja igas kataloogis on toodetel erinev hind.




No comments:

Post a Comment