Thursday, November 21, 2013

Nails: Creamy

Viimasel ajal olen küüsi lakkinud enamasti tumedamate toonidega. Kuna mulle meeldivad lühikesed küüned, siis tume lakk jääb neil eriti äge. Täna, oma õe küünelakikollektsioonis ringi tuhlates, jäi silma üks mõnus kreemikat tooni lakk. Olen sellega tegelikult ka varasemalt värvinud ja tean, et see jääb küüntel nii ilus. Tuligi isu vahelduseks küüned vähe heledamat tooni lakkida. See värv sobib imehästi prantsuse maniküüri tegemiseks, aga minu katsetused läksid luhta. Proovisin küll ühele käele, aga kui ma tulemust nägin, jooksin koheselt seda ka maha võtma. :D Öeldakse ikka, et oskused tulevad aastatega, aga mina vist ei õpi kunagi veatult küüsi lakkima, veel vähem neid mingitki moodi kaunistama (jumal tänatud, et on olemas igasugused kleebitavad kivikesed ja kleebised). Aga see hele toon näeb ka ilma igasuguste lisadeta väga hea välja. Minu arvates muudab ka küüned visuaalselt pikemaks.




No comments:

Post a Comment