Friday, November 15, 2013

Nails: Blue, blue sky

Ma olen täielik küünelakkide sõltlane. Mitte, et ma neid sööks, vaid ostan neid, et ikka oma küüned üle võõbata. ;) Mul peavad olema alati küüned lakitud, kas siis värviliseks või vähemalt ravilakiga. Kui muidu on mulle eelkõige meeldinud erinevad roosad ja punased, siis viimasel ajal on mu üks tõeline lemmik hoopis sinine küünevärv! Super, nii ilus ja kosmiline. ;)
Telefoniga pildistades ma kahjuks head pilti ei saanud ja seda õiget läiget ka esile ei toonud, aga värv on enam-vähem sama kui reaalselt.
Küüntel: Lemax tumesinine küünelakk, Lemax sinine läige, Eveline Cosmetics pealislakk
Seda ma võin küll tunnistada, et küüsi ma ilusti lakkida ei oska ja vist ei hakka ka oskama! :D 

2 comments:

  1. Sul päris palju raha nagu blogist lugeda v6ib. M6tetult palju ostad k6ike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole palju raha. Ma hoian alati silma peal allahindlustel ja erinevatel kampaaniatel, mistõttu leian tihti odava hinna eest üht-teist, mis mulle meeldib. Ja arvan ka seda, et kuna ma käin tööl ja teenin raha, siis võin ka selle eest endale midagi lubada. :)

      Delete