Tuesday, November 19, 2013

21 :)

Eile sain ka mina lõpuks 21. Mitte, et ma väga õnnelik vananemise üle oleks, aga paratamatult aastad seisma ei jää. :D Ma ei ole kunagi eriti suurelt sünnipäeva tähistanud ja ka see aasta veetsin oma päeva vaid Henryga. Käisime Babyback'is õhtust söömas, millega jäin ülimalt rahule, sest nii rikkalikku ja imemaitsvat lihavaagnat pole ammu näinud. :D (Henry kinkis voucher'i sinna). Sain temalt ka kingituse, mille üle olen nii õnnelik, sest sain oma lemmiku lõhnaõli ja suuurepärased lõhnaküünlad (kes teab, siis olen lõhnaküünalde tõeline fänn!) ja võrratud 21 kollast roosi. Ma ei suuda teda ära tänada. :) Jäin päevaga väga, väga rahule ja olen nii õnnelik. Nädalavahetusel tähistan sünnipäeva oma pere ja sugulastega ja siis võibki selleks aastaks minu sünnipäeva minevikku jätta. :)



Imelise lõhnaga küünlad!!

Roosidest on mu lemmikud just kollased :)

Minu totaalne lemmik :)

Näm, näm, näm!!!

Babyback Ribs & BBQ
Minu sõbrake :)
 

2 comments:

  1. Oo, palju õnne. Ega ma tglt aind blogi kaudu tean sind, tuttav soovitas, väga supper. Head ideed, olen katsetanud nii mõndagi siit;)
    Kiidus6nad, jätka samas vaimus. Hea, et kirjutad kuskohast ja mis hinnaga.

    ReplyDelete
  2. Suur, suur aitäh! Tore, kui olen saanud millegiga abiks olla. :)

    ReplyDelete