Wednesday, November 20, 2013

Hair: Bad hair morning

Ma kujutan ette, et paljud pika-, kui ka lühikesejuukselised on aeg-ajalt hädas oma kehvasti hoidvate juustega. Hommikuti avaneb peeglist vaade, mida ei tahaks kunagi näha. Minul on juustekatastroof tavaliselt siis, kui ma olen läinud niiskete juustega magama. Kahjuks on mul õhukesed juuksed ja paraku kipun ma need alati ära magama. Kuna ma ei ole absoluutselt hommikuinimene, siis ma ei viitsi ka oma juustele pool tundi pühenduda. Kui mul on valida hommikukohvi ja lokitangide vahel, siis ma valin sajaprotsendiliselt kohvi! :D Kui ma ei pese hommikul pead, siis on enamasti lahtiste juustega olemine välistatud. Samamoodi ei hoia ka hobusesaba hästi. Aga õnneks on olemas õlekõrs nimega krunn. Krunn on hea juba sellepärast, et siis ei ole seda tobedat juuste näppimist, mistõttu püsivad juuksed kauem puhtad. Õnneks on leiutatud juba nii palju abimehi, millega saab lihtsalt ja kiiresti krunni pähe. Näitan teile ka oma moodust krunni teha, mis võtab aega vaid paar minutit. :)

Vaja läheb: Harja/kammi, patsikummi, juuksenõelu, krunnitäidist
Kuidas teha: Harja juuksed ja pane need tugevasse patsi. Tupeeri juuksed, et pats saaks kohevam. Tõmba pats krunnitäidise vahelt läbi patsi otsa ja keri alla. Suru krunnitäidis kinni (seal sees on traat) ja hajuta juuksed ümber täidise. Kinnita juuksenõeltega. Kui tahad kohevat krunni, susi näppudega krunni. Lakki peale ja valmis.

Mina isiklikult eelistan sellele krunnitäitele hoopis teistsugust (suur ring, mis ei käi lahti), aga kuna ma seda kaasa ei võtnud, siis praegu kasutasin õe oma. :) Pildil olev krunnitäidis ei sobi väga pikkadele ja paksudele juustele, sest see ei mahu lihtsalt kinni.
Erinevaid krunnitäidiseid müüakse juba päris paljudes poodides, aga suur valik on Clipsonis ja Expressionsis. Hinnaklass on erinev.


No comments:

Post a Comment