Monday, September 30, 2013

Kas ilusa kesta all on ka ilus sisu?

Uute toodete ostmisel ja tellimisel, võlub mind tihti pakend, mis kohe meelitab ostma. Mõtlen alati, et ilusa kesta all on ka ilus sisu.  Aga kas see tegelikult ka nii on? Kohe saame minu asjade puhul teada. Muidugi ma nüüd ei vali iga kord tooteid pakendi välimuse järgi, aga see mõjutab mind vahel päris tihti.


 
Victoria's Secreti toodetel on alati super ilusad ja naiselikud pakendid. Kui ma neid juba vaatan, siis vaimusilmas kujutan ette nende imelist lõhna ja mõnusat tekstuuri. Olen VS toodete suur austaja ja mul ei ole mitte ühtegi halba sõna öelda, sest neis lihtsalt ei ole midagi halba, vähemalt minu jaoks! Kõige vasakpoolsem on VS dušigeel valge virsiku ja sandlipuu aroomiga. Kõik, mis lõhnavad sandlipuule omaselt, meeldivad mulle, sest sellel on mõnusalt omapärane ja kummitamajääv lõhn.
Avoni tooted, eesotsas dušigeelid ja -kreemid on pakendatud ka nii ilusti, et iga kord kui kataloogi lappan, siis vaatan neid eksootiliste piltidega potsikuid ja kujutan ette, kui hästi need kõik lõhnavad. Viimati ei suutnud ma vastu panna Avon senses Winter Cocoon dušikreemile. Tegu on jällegi sandlipuuga ja vaniljega. Praegu on see pudel mul kõrval ja ma iga natukese aja tagant nuusutan seda, sest see on niiiii hea!
 
Need kaks kaunitari on mu hetke kõige lemmikumad tooted! Suvel ei olnud neile vastast olemaski! Vasakul on Bath & Body Works suhkrukoorija, mis on parim kehakoorija, mida ma kasutanud olen ja üldse mu lemmik-lemmik toode! Koorija tekstuur on väga tihe, sest kasutatud on päris suhkrukristalle ning aprikoosi ja magusamandli õli. Peale suhkru mahapesemist jääb nahale kerge kuldne õline kiht, mille IMELIST lõhna on veel tunde hiljem tunda. Peale koorimist ei ole vaja kehakreeme kasutada, sest õli niisutab veel kaua. Asendamatu toode minu vannitoas! Teine super kehakoorija on Victoria's Secret'i Ravishing Love kollektsioonist pärit suhkrukoorija. Super-super imeline lõhn ja toime! Samamoodi tiheda tekstuuriga ja väga hästi kooriv. Nahk jääb imeliselt pehme ja lõhnav.
Ma olen varasemalt kasutanud mitmeid kehakoorijaid, aga neile kahele pole siiamaani veel vastast leidnud!
 
 
Need tooted ei ole mul igapäevases kasutuses, kui välja arvata Avon Care Light Moisture kurgi ja rohelise teega värskendav geel-kreem. Väga värske lõhnaga näokreem, mis minu nahka paraku väga hästi ei niisuta. Mul on kuiv nahk ja see kreem jääb natuke lahjaks, sest veidi aega hiljem hakkab mu nahk kiskuma. Küll aga saan seda kasutada siis, kui ma pole nägu eelnevalt veega kokku puudutanud. Kasutan seda enamasti meigi aluskreemina. Paremal olev Avon senses passion kehaniisutaja on väga mõnusas eksootilises pakendis ja lõhnab ka vastavalt, aga niisutusest on asi päris kaugel. Kasutan seda enamasti õrnalõhnalise kehakreemi peal, sest selle lõhn on tõesti hea ja püsiv. Nagu paljud mu tuttavad teavad, siis olen tõeline kookosehull. Kõik, mis lõhnab kookose järele, peab mu ostukorvi sattuma. Nii sattus ka coconut care kehakreem sinna, kuhu ei oleks pidanud. Mul on öelda vaid üht - kohutav!! Lõhn on täiesti midagi muud, kui kookos. Kui ma potsiku alt sildi ära kakkusin ja koostisosi lugesin, siis oleksin peaaegu minestanud. Nahal kuivab see lihtsalt ära, mitte ei imendu. Kuna poes oli pakend kinni ja kile peal, siis ei saanud ma seda nuusutada, küll aga sain selle kreemi Selverist imeodavalt ja mul pole isegi kahju seda seisma jätta (vahet ei ole kui halb toode ka poleks, ei oska ega taha ma täis pakendeid üldse ära visata). Bodycology ja Fruttini kreemidest olen ma varasemalt kirjutanud SIIN.
Kui ma neid pilte vaatan, siis esimesena hakkabki silma pakend, mis on ilus ja kohe kutsub ostma, kuigi paari toodet ma neist enam ei soetaks.

No comments:

Post a Comment