Monday, October 28, 2013

Body: Cherry blossom

Kirsiõied on ühed ilusaima värvi ja välimusega õied. Olen alati mõelnud, kuidas oleks jalutada ühes Jaapani lõputus kirsipuu salus. Ma ei oskagi täpselt öelda, miks mulle need õied niii väga meeldivad, aga need on kuidagi nii õrnad ja naiselikud. Kirsiõied on jaapanlaste imetlusobjektiks olnud enam kui tuhat aastat ja mina imetlen neid samamoodi. :)
Avon tuli hiljaagu välja kirsiõie sarjaga ja otsustasin kohe võimalust kasutada. Tellisin endale kehasprei ja kehavahu. Ootasin enamat, kui sain. Varasemalt olen kasutanud ka The Body Shop Cherry Blossom kehalosjooni, mis oli lihtsalt suurepärase lõhna ja niisutavusega. Avoni sari jääb The Body Shop'ile kõvasti alla, sest kreem ei niisuta eriti ja pikapeale hakkab nii kreemi kui sprei liiga magus lõhn häirima. Väheses koguses on neid mõnus kasutada, aga igapäevaselt ennast suhkrukommiks tegema ei kutsu. Kuna tooted tellitud juba said, kasutan need lõpuni, aga uuesti tellima enam ei hakkaks. Õnneks on Avoni tooted taskukohase hinnaga ja sealsete uute toodete katsetamine rahakotti auku ei tee. :)

Pakendite välimus on nii ilus

Kreemi tekstuur on iseenesest mõnus ja siidine, aga paraku liiga vesine, mistõttu see ei niisuta

No comments:

Post a Comment