Saturday, October 5, 2013

Beauty Word

Võtsime sõbrannaga ette ühe toreda nädalavahetuse, kuhu mahtus ohtralt ilu ja moodi. Eile külastasime Kaubamaja osturallit ja täna võtsime ette ilumessi, kuhu sattusin isiklikult esmakordselt. Mõtlesin kohe, et palju raha ma kulutama ei hakka ja pigem vaatan ja uudistan lihtsalt ringi. Kui aus olla, siis mulle eriti ei istu sellised rahvarohked ostuüritused, kus ei saa mitte midagi rahulikult vaadata, ilma, et keegi seljas ei nühiks või kotiga vigaseks ei virutaks. Aga kuna mul oli vaja mõnda juuksehooldusvahendit, siis läksin lootuses, et ehk leian midagi hea hinnaga, mida kotti pista.
Osturallilt soetasin endale Batiste XXL volume kuivšampooni. Valisin just selle sordi, lootuses, et saan oma ludupea natukenegi kohevamaks. Proovisin seda täna hommikul ja voilaa, töötas! Tõesti üks kiitustväärt toode, sest lisaks pea 'puhtaks pesemisele' annab see ka korralikult kohevust juurde. Kaubamajas maksis see partnerkaardi esitamisega 5,6€ (ilumessil maksab suur Batiste kuivšampoon 4€ ja väike 2€, aga paraku ma seda ei teadnud ja ostsin selle eelneval päeval kahjuks kallima hinnaga).


Tänane päev ilumessil möödus toredalt. Kohal oli tõeliselt palju ilu-, moe- ja tervisetoodetega kauplejaid. Väga palju oli minu jaoks uut ja põnevat, millest ma varem ei olnud midagi kuulnud. Tutvusime erinevate toodetega ja saime nii mõndagi uut ja huvitavat teada. Kuna lubasin endale palju raha mitte kulutada, siis väljusin messikeskusest vaid kolme tootega. Väljavalituks said RICH argaaniaõliga juuksevärvi kaitsev šampoon ja juukseid sügavalt niisutav ja taastav mask. Nendest lähemalt oskan rääkida veidi hiljem, kui olen neid juba mõnda aega kasutanud. Kõik RICH'i tooted maksid 7€ (vähemalt kõik need, mida minu silm nägi). Kolmas toode, mille otsustasin osta on Figs&Rouge 100% natural and 100% pure huulepalsam. See on toodetud Inglismaal ja pidavat olema inglaste seas väga populaarne. Kuulsin sellisest tootest esmakordselt, aga kuna selle naturaalsus ja väga äge pakend osutasid muljet, otsustasin järele proovida. Esmamulje on väga hea, sest palsam niisutab tõeliselt hästi ja lõhnab õrnalt vanilje järele. Väga, väga meeldib. Hinnaks 3,5€.



No comments:

Post a Comment