Tuesday, October 8, 2013

Eyes: Bright eyes

Mõni aeg tagasi loositi Avon Eesti facebooki lehel välja auhindu nende vahel, kes olid liitunud Pinterestis Avoni värvirevolutsiooniga. Üle pika, pika aja võitsin ka mina midagi, juhuu! Auhinnaks sain värvirevolutsiooni lauvärvid. Alguses ma ei teadnud, mis toonid ma sain, sest valida mul ei lastud. Aga kui pakikese avasin avanes tore üllatus, just täpselt need värvid, mis mulle meeldivad. Ma ei ole eriline lauvärvi kandja, sest mulle lihtsalt ei sobi igasugused rohelised, lillad, sinised või väga tumedad toonid. Vahel aga kui tuju tuleb, siis kasutan vaid pastelseid ja kuldseid toone. Auhinna üleandja vist luges mu mõtteid ja saingi lauvärviduo, kuhu kuulub kuldne ja pruun (toon mod gold).
Olen seda juba mitu korda kasutanud ja olen täitsa rahul, küll aga ei saa kiidelda püsivusega, sest kogu päeva see peal püsida ei taha. Värvipaleti juures meeldib mulle veel see, et pakendil on sees peegel ja väike pintsel, mis on ühest otsast peenem ja teisest paksem. Paksema pintsliotsaga on hea kuldset tooni peale kanda ja peenema otsaga on parem tumedamat tooni ripsmepiiri ääres kasutada.



Kuna mul siiani pole Tallinnas mitte mingisugust fotokaamerat, siis pean tegema pilte telefoniga, mis paraku tähendab seda, et kvaliteet ja valgus tihtilugu annavad soovida.

2 comments: