Friday, October 25, 2013

Ebay stuff

Lõpuks sain oma ebayst tellitud asjad kätte. Käekella sain tegelikult juba eelmine nädal, aga kotikese ja prillid sain sel nädalal. Ootasin põnevusega just kotti, sest ega pildilt ei olnud päris täpselt aru saada, milline ja kui suur see on. Õnneks on kotike väga armas ja umbes viie euro eest olen sellega väga rahul. Mulle meeldib just see sang, sest siis ma ei pea kartma, et kott käest ära lendab, nagu rahakotiga võib juhtuda. Prillid ma teadsin, et tulevad sellised nagu ikka. Võib-olla natuke kartsin, et need võivad kitsad olla, sest ega täiskuu pole ju kerge olla (:D). Prillid maksid umbes 0,7€, win! Aga õnneks on ilusad ja parajad. Käekellaga olen ka väga rahul, sest musta ja kulla kooslus on väga ilus. Mul on juba päris mitu silikoonist käekella, sest mulle need meeldivad ja oma odava hinna tõttu pole ka kahju, kui nendega midagi juhtuma peaks. Ebay on üks tore koht küll, aga jumal tänatud, et mul krediitkaarti pole ja ma ise tellida ei saa, sest muidu ma ei suudaks end kontrollida vist.. :D (Küll aga ootan juba uut saaki, mis nüüd hiljuti tellitud sai).



No comments:

Post a Comment