Wednesday, October 9, 2013

Lips: Red lips!

Lõpuks, lõpuks sain ma omale punase huulepulga, mida ma olen nii kaua tahtnud. Mul oli kindel toon, millist punast ma täpselt tahtsin ja lõpuks ka leidsin.  Punaseid huulepulgatoone on nii palju, et tundus võimatu just see õige leida, mis mul meeles mõlkus. Panin kohe paika, et ei hakka ostma endale huulepulka, mis maksab üle 10 euro, sellepärast oli ka õige värvi leidmine raskem. Eile aga Rocca al Mare Prismas kosmeetikalettide vahel jalutades, läksin ja uurisin huulepulki lähemalt. Leidsin omale Bellaoggi sinaka alatooniga tumepunase huulepulga. Valisin tegelikult sealse kolme erineva punase vahel, sest poe valgus moonutab värvi tooni ja testreid ma endale huultele kandma ei hakka. Proovisin mitu korda värve randmele ja otsustasin lõpuks toon nr 07 kasuks. Koju jõudes kohe proovisin ja jäin väga rahule! Huulepulga pigment on väga tugev. Püsivusest ma ei oska veel rääkida, sest peale proovimist võtsin selle kohe maha. Õnneks on mul juba mitu üritust ees, kus ma plaanin kindlasti seda superkena punast kanda! ;) Hinnaks 5,59€

Ma ei saanud ikkagi pildile seda päris õiget tooni, reaalselt on tumedam.



No comments:

Post a Comment