Sunday, October 20, 2013

KiNG kokkutulek!

Eile oli lõpuks kauaoodatud KiNG-i kokkutulek. Mõtlesin ja arutlesin juba ammu, mida selga panna, sest kuna ma pole varem sellisel üritusel käinud, siis ei oskanud ka midagi otsustada. Ma plaanisin kohe, et aktuse ajaks ja nö pidulikumaks osaks ma ei lähe, vaid liitun alles õhtuse peoga. Ma ei viitsinud hakata tervet garderoobi Tallinnast Nõmme vedama ja otsustasin juba mitu päeva varem ära, mida ma selga panen. Ostsin endale eelmine nädal valge väga lihtsa ja õhulise triiksärgi. Otsisin selleks terve Kristiine keskuse läbi, et leida see lihtsamast lihtsam. Paraku on kõikidest 'lihtsatest' triiksärkidest saanud ülepakutud neetide, kristallide ja pärlite kogumispaik. Lõpuks aga leidsin Tally Weijlist omale selle õige. See oli ka ainuke ja viimane suurus, nii et mul läks hästi. Hind 19,95€. Jalga panin klassikalised mustad skinny teksad ja jalaotsa pruunid poolsaapad (alguses kartsin, et need ei sobi, aga kuna mul ei olnud ka muud valikut, siis mõtlesin, et elab üle). Kuna valge triiksärk ja mustad teksad on nii tagasihoidlikud ja tavalised, otsustasin värvi juurde anda punase huulepulgaga. :)


Nii tore oli kõiki näha, kes vähegi kohale said tulla! :)

No comments:

Post a Comment