Monday, January 20, 2014

Nails: Laura Conti vitamin booster

Viimasel ajal on mu küüned päris kiiresti kasvanud, aga kui ma neid vitamiinisüstiga ei turguta, siis kipuvad need sama kiiresti ka murduma. Olen juba umbes aasta kasutanud Eveline Cosmetics'i küünetugevndajaid ja olen nendega ka väga rahul olnud, sest need teevad oma tööd hästi. Kui järjepidev olla, siis need tõesti tugevndavad küüsi ja kiirendavad ka küünekasvu. Vahelduseks mõtlesin aga midagi muud proovida. Leidsin kaubamaja ilumaailmast toote, mis mind huvitama hakkas, sest selle kirjeldus sarnanes Eveline ravilakkidega. Selleks on Laura Conti vitamin booster nail rescue. Minu jaoks on tegu täiesti tundmatu firmaga, aga otsustasin seda siiski proovida. Toote pakendilt saab lugeda laki kohta nii: Vitamiinidega küünehooldus sisaldab kontsentreeritud vitamiine ja proteiine, mis kombineeritult kaitsevad ja toidavad kahjustatud nõrku küüsi. See unikaalne koostis aitab küüntel kasvada pikaks ja tugevaks ning vastu panna lõhenemisele ja purunemisele. Kasutada saab seda nagu värvitud küünelakki või aluslakina. Küüntel jääb see lakk kergelt hele ja näeb täpselt samasugune välja nagu Eveline toode. Mitu kihti pannes jääb tumedam valge, aga see mulle just meeldibki, sest see ühtlustab küüneplaadi tooni. Kuivab ruttu. Toote pakend on ilus ja pudel on klaasist, mis teeb selle välimuselt kallimaks, kui see tegelikult on. Küüntel püsib lakk hästi ja kiiresti murenema ei hakka. Tõesti jääb mulje, et see ravilakk aitab vältida küünte murenemist ja hoiab need tugevad ja terved. Kuna muidu mu küüned on päris õrnad, siis saan hästi aru, kas lakk toimib või ei. Selle laki puhul ma tunnen, et küüs on tugevam ja ei ole murdumisele nii aldis.

 

No comments:

Post a Comment