Monday, January 20, 2014

Face: L´oréal Paris TRIPLE ACTIVE NUTRITION anti-dryness cream

Mainisin juba oma wishlist'i postituses, et mul on hädasti vaja näokreemi, mis tuleks toime mu kuiva nahaga. Mõtlesin küll, et ostan seekord taas Garnieri näokreemi, aga mõtlesin siis ümber. Selveris olid laadapäevad ja leidsin seal mitu näokreemi, mis olid allahinnatud. Valisin seekord midagi, mis mul varem olnud ei ole ja võin öelda, et tegin täitsa hea valiku. Valituks osutus L´oréal Paris TRIPLE ACTIVE NUTRITION toitev, naha kuivamise vastane niisutav kreem. Kuivale ja väga kuivale nahale. Oomega-tseramiididega. Toote pakendilt saab kreemi kohta lugeda nii: Kuiv nahk kannatab lipiidide puuduse all, tänu millele väheneb selle elastsus ja kaitsevõime erinevate agressorite eest (tuul, külm, õhukonditsioneerid jne). Nahk muutub kuivemaks ja tundlikumaks. L´oréali laboratooriumid on loonud kuiva ja väga kuiva naha hooldamiseks Triple Active Nutrition kreemi. Kolmekordne toime: 1. Niisutab 24h. Taastab kuiva naha optimaalse niiskustaseme ning annab sellele mugavustunde. 2. Kaitseb. Aitab taastada naha kaitsevõimet ja sisaldab kaitsefiltrit UV-kiirguse eest. 3. Toidab. Elutähtsad oomega-3- ja 6-rasvhappeid sisaldav koostis toidab nahka ja vähendab koheselt kuivustunnet. Tulemus: juba pealekandmise hetkest on nahk intensiivselt toidetud ja niisutatud 24 tunniks. Nahk ei tundu enam kuiv. Vähehaaval taastuvad kõik normaalse naha omadused: elastsus ja püsiv mugavustunne. Tekstuur: kreemi rikkalik kreemjas tekstuur ei jäta nahka rasvaseks vaid imendub koheselt, muutes naha pehmeks ja sametiseks. Kreem sobib kõikidele vanusegruppidele.
Jutt on pakendil pikk ja väga ilus. :D Võin öelda, et kreem tõesti niisutab ja teeb naha pehmeks ja hilisemat kiskuvat tunnet ei tule. Ma tean, et L´oréal ja Garnier jne ei hiilga oma koostisosadega, aga paraku need kreemid teevad oma töö lihtsalt nii hästi ära, et nende vastu ei saa. Püüdsin kasutada igal õhtul ja hommikul kookosõli, aga väga halb on selle juures see, et hommikul ei ole mul nii kaua aega oodata, kunas õli sisse imendub, sest enne tuleb meigitegemise aeg peale. Pealegi tunnen end kogu aeg ülimalt ebamugavalt, kui õli näos on, eelistan siiski kiiresti imenduvat kreemi ja tunne on kordades parem. L´oréali kreemi lõhn meeldib mulle tohutult, sest see lõhnabki nagu õige kreem. :D Ma ei oska seletada, aga ma usun, et enamused saavad aru, mida ma silmas pean. Ka kreemi pakend on väga ilus. Potsik on klaasist ja üsna raske, mistõttu kotti pista on seda ehk ebapraktiline, aga vannitoa riiulile sobib ideaalselt. Igatahes, mina olen oma uue valikuga väga rahul ja soovitan ka neile seda, kes koostisainete nimekirja ei karda. :D
Hind: 5€ (tavahind 7-9€)


 

6 comments:

  1. Olen proovinud ja mul tekkis akne !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi sellest on küll kahju. Aga eks see nii olegi, et kõigile ei sobi samad tooted.

      Delete
  2. Proovisin ja alguses tundus, et toimib ning lõpuks rikkus näonaha täielikult!! Pm oma nägu ei olnud enam võimeline peale seda ise naturaalset niisutust tootma ja kui lülitusin üle teisele kreemile, siis nahk pm kukkus näo küljest ära. Nägin ikka väga kõvasti vaeva, et oma nahka korda saada ja niisutusrežiimi nö õigeks teha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Appike, see on küll päris hullusti siis. Ma loodan, et mul midagi sellist ei juhtu. Kasutan kreemi hommikul ja õhtul peale pesu, päeval mitu korda oma nägu ei kreemita, vast siis nahk toodab ikka ise rasu ja seetõttu niisutab ka mu nägu.

      Delete
  3. Kulla neiu !
    L6peta selle kreemi kasutamine !
    2 nii hullu tagajärge olnud, et sõnatuks võtab !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inimesed ongi toodetele erineva vastuvõtlikusega. Kui neile kahele see toode ei sobinud, siis pole midagi teha, minule see kreem praegu sobib. Üks näide minu poolt: mul on meeletu allergia Maybelline BB-kreemi vastu ja isiklikult ei soovitaks seda kellelegi, aga samas paljud inimesed kiidavad seda kreemi taevani ja soovitavad, aga samas kui mina seda toodet ei soovita, ei ole mul ka mingit õigust neile öelda, et lõpetage selle kreemi kasutamine, sest minul oli sellega halb kogemus. Väga hea kui inimesed kommentaariumis räägivad oma kogemustest, siis keegi teine saab selle põhjal otsustada, kas julgeb toote osta või ei, aga arvan, et kui mulle see sobib, siis ma ei peaks kasutamist lõpetama. :)

      Delete