Tuesday, January 14, 2014

Body: Dermosil shower gel and body lotion

Mul tekkis esmakordselt võimalus katsetada Dermosili tooteid. Mul ei ole nendega varem kokkupuudet olnud (v.a küünal) ja olen väga õnnelik, et saan kasutada midagi uut. Olin varasemalt Dermosili toodetest küll kuulnud, aga midagi rohkemat ma neist ei teadnud. Nende veebilehel saab lugeda Dermosili kohta nii:
Dermosil pakub ohutust. Hea lõpptulemuse saavutamise A ja O, nagu ka toidu puhul, on head toorained. Oleme kõigisse oma toodetesse valinud parimad koostisained. Dermosil põhineb taimsetel õlidel. Lõhnastatud toodetes kasutame ohutuid hüpo-lõhnaaineid. Säilitusainete koguseid oleme alati hoidnud minimaalsel tasemel. Peatselt on kõik meie tooted parabeenivabad. Tänu kvaliteetsetele toorainetele oleme juba pikka aega saanud pakkuda laias valikus lõhnastamata tooteid, millel on Soome Allergia- ja Astmaliidu koostöömärk.
Sain jõuludeks dušigeeli ja ihupiima komplekti. Need on suured 500ml pumbaga pudelid, mida on väga mugav nende pakendi tõttu kasutada ja vannitoa äärele paigutada. Pakendite välimus on ilus ja talvine. Dušigeel vahutab mõnusalt ja on heleroosat värvi. Ihupiim on kerge ja suhteliselt vedel, aga niisutab hästi ja jätab naha pehmeks. Tooted on talvemarjade lõhnaga ja seda on ka tunda. Iga kord kui neid kasutan, tekib külma talveõhtu tunne (mis õigupoolest alles nüüd kätte jõudis). :)
Kes on Dermosili toodetest huvitatud, saab neile silma peale visata ja ostukorvi poetada aadressil: https://www.dermoshop.com



No comments:

Post a Comment