Tuesday, January 28, 2014

Hair: Aussie colour mate shampoo and conditioner

Ostsin endale umbes kolm nädalat tagasi uues šampooni ja palsami. Oma wishlist'i postituses mainisin ka ära, et need on mu esmatähtsad ostud. Kui ma ei eksi, siis isegi samal või äärmisel juhul järgmisel päeval käisin neid ostmas. Mul ei olnud konkreetselt ühtegi kindlat soovi ja seetõttu sooritasin ostu hetkeemotsioonide põhjal. Jalutasin Prismas hügieenilettide vahel ja jäin pikemalt peatuma Aussie toodete juurde. Olin sellest brändist lugenud nii head kui halba. Tükk aega mõtlesin, kas ostan või ei, hakkasin isegi edasi liikuma, aga siiski jäi midagi kripeldama ja otsustasin Aussie colour mate šampooni ja palsami ikkagi korvi pista. Kusjuures mind ajendas seda tegema nende hea hind, kui muidu ma olen Aussie tooteid näinud umbes 6-9 euro vahel, siis seekord olid Prismas kõik Aussie juuksehooldustooted allahinnatud. Šampoonid ja palsamid maksid 4,95€ ja arvasin, et miks mitte proovida. Selles ma olin juba varasemalt veendunud, et mu uued juuksehooldustooted peavad olema mõeldud värvitud juustele. Mul oli juba kõrini sellest meeletust värvi maha pesemisest. Aussie värvitud juuste tooteid oli mul väga hea testida, sest värvisin just juukseid ja sain kõige parema aimnduse toodete efektiivsusest.
Aussie colour mate shamoo on mõeldud värvitud juustele (ülla-ülla :D) ja sisaldab Austraalia metsiku virsiku ekstrakti. Šampooni lõhn on hästi kommine ja mind see natuke häirib, aga õnneks ei ole seda eriti hiljem tunda, kui juuksed on juba kuivatatud ja õli juustes. Kui ma pead pesen, siis vesi on ikka kergelt hallikas ja mingil määral peseb see värvi maha nagu iga teinegi šampoon, aga kui vaadata kuivanud juukseid, siis värvitud osa ei ole kulunud pruunikaks, vaid püsib ilusti must. Koguselt ei kulu šampooni üldse palju ja piisab väikesest törtsust, et pea ilusti puhtaks pesta. Šampooni on 300ml ja jätkub mulle mõneks ajaks. Pakendi välimus ei ole just kuldaväärt, aga kuna pudelit on mugav ja praktiline kasutada, siis see välimus mind eriti ei kõiguta. Šampooniga olen hetkel igatahes väga rahul ja plaanin (vähemalt üritan) selle lõpuni kasutada.
Aussie colour mate conditioner  on samamoodi mõeldud värvitud juustele ja sisaldab Austraalia metsiku virsiku ekstrakti. Palsamil on samasugune lõhn nagu šampoonilgi. Palsam on oodatust vedelam ja esimese hooga suutsin seda peopessa liiga suure koguse pigistada. Palsamit mahapestes on juuksed siledad ja mõnusad. Peale kuivatamist on juuksed pehmed ja kergesti kammitavad. Palsami pudel on 250ml, mis on natuke paha, sest palsamit kulub mul iga korraga rohkem kui šampooni ja mulle eriti ei istu see värk, et üks pudel saab rutem tühjaks kui teine, aga pole midagi teha. 
Kõige tähtsam antud toodete puhul ongi see, et need on mõeldud värvitud juustele ja lubavad hoida värvi juustes. Seda need ka teevad, mis on mulle esmatähtis. Juuksed on peale Aussie šampooni ja palsamit pehmed ja mõnusad ning ma olen nendega esmapilgul väga rahul. Plaanisin osta ka 3min maski, aga siis mulle meenus, et mul on mitu poolikut juuksemaski veel kasutuses ja ei näinud enam mõtet veel ühte juurde osta.
Stay colourful ;)



No comments:

Post a Comment