Wednesday, January 15, 2014

15.01.2014

Ma ei ole eriline outfit'i piltide pildistaja, sest Tallinnas ma ei saa häid pilte, mistõttu on ka riietuse jäädvustamine raskendatud. Nõmmes käin ma aga riides nagu pesuehtne maakas ja seda ei ole mõtet ammugi pildile püüda. :D Täna mõtlesin üle pika aja, et võiks oma riietuse jäädvustada. Kõik on lihtsamast lihtsam nagu alati ja meeletu stiilsusega ma ei hiilga. :D Olen üldse selline casual'i fänn ja kannan kõige meelsamini teksasid, triiksärke, erinevaid kudumeid, t-särke ja maikasid. Mulle tegelikult meeldivad väga igasugused mahukad käekotid, aga kuna mul ei ole sinna sisse väga midagi panna (ma üritan vältida terve elamise kaasas tarimist, üritades natukenegi oma paremat õlga säästa), siis piirdun tavaliselt oma üleõla väiksema kotiga. Paraku on praegu talv ja riietus üpriski üksluine, seetõttu ka selline lihtne riietus, mis oleks jope all võimalikult mugav. 
Käisin tegelikult täna juukseotsi lõikamas, aga seda pildil vist tähele ei pane. Ma ei olnud üldse arvestanud, et ma saan täna lõpuks, lõpuks oma katkistest otstest lahti. Päeval kui vanaema juurde läksin, juhtus just nii, et juuksur pidi vanaemale ja vanaisale sonksid pähe lõikama ja oli seda nõus ka mulle tegema, iiee. :)
Pildid on ikka kehvakesed, sest toas on pime ja lambivalgus mind ei soosi.

Kampsun: Reserved, Teksad: Tally Weijl

Käekell: Ebay

2 comments: