Thursday, January 2, 2014

Hingele pai!

Täna ma tahan teile tutvustada oma uut imehead lõhna ja parimat ajakirja. Nagu kõik juba teavad, olen ma kehaspreide sõltlane ja mul võib olla neid rohkem kui sõrmi ja varbaid kokku, aga kuna küll küllale liiga ei tee, siis mul ei ole vähimatki selle vastu, kui mulle neid aina juurde tekib. Sain oma sõbrannalt jõulukingituseks Victoria's Secret "Sheer Love" kehasprei. Minu rõõmu oli raske kirjeldada, kui olin paki avanud! Ma olen nii rõõmus, et mul tekkis taaskord võimalus VS-lt midagi uut proovida. Ja nagu arvata võiski, on lõhn imeline! Võrreldes "Midnight Dare"ga on "Sheer Love" lõhn värskem. See meenutab mulle teatud parfüümi, aga ma ei suuda meenutada millist. "Sheer Love" on rikastatud värske valge puuvilla ja õrna roosa liilia aroomiga ning aloe vera ja rahustava kummeliga. Ma siiralt soovitan kõigile kehaspreide kasutajatele VS tooteid, sest need on nii hea aroomiga ja püsivad hästi peal. Hind võib natuke krõbe küll olla, aga need tooted on seda väärt! Viimasel ajal on Glamora lehel ka soodustused, nii et hoidke silm peal. ;)



Täna sattusin lugema esmakordselt uut ajakirja Sensa. Olin seda korduvalt reklaamides silmanud, aga sel hetkel ei pööranud sellele väga suurt tähelepanu. Täna, aga kui tekkis võimalus seda lehitseda ja lugeda, ei saanud ma ajakirja enam käest. Ma ei suutnud ära imestada, kuidas saab üks naisteajakiri nii palju tarka juttu täis olla. Kui enamasti olen ma harjunud naisteajakirjades lugema ja nägema ainult reklaami ja mõnda äraleierdatud artiklit, siis Sensa on neile täielik vastand. Sensa puhul on väga positiivne külg see, et ajakiri on trükitud loodust hoides ja lehed on teistsugusest materjalist, kui paljud ülejäänud ajakirjad. Sensa puhul on väga äge ka see, et paljude artiklite kohal on erinevate filosoofide tsitaadid. Ajakirja kujundus on nii ilus ja naiselik, et ma naudin juba puhtalt ajakirja välimust. Sensa teeb tõesti hingele pai. :)
Hind 4,5€, aastatellimus 46€.











Ilusat uut aastat kõigile! :)

2 comments: