Saturday, December 28, 2013

Victoria's Secret PINK "Hard to Get"

Nagu enamused juba teavad, siis olen tõeline Victoria's Secret'i fänn. Enamasti olen ma proovinud erinevaid kehaspreisid ja nagu näha, jätkan samas vaimus. Sain jõuludeks ühe väga huvitava lõhnaga kehasprei - Victoria's Secret Pink "Hard to Get." See on veidi teistsugune ja väiksem kui mu varasemad kehaspreid. Olen seda juba hoogsalt kasutanud, sest see on nii hea lõhnaga ja samas väga praktiline kotti pista, sest see on 75ml plastikpudelis. Tundub ka, et püsib paremini peal kui teised VS kehaspreid, mida kasutanud olen. Lõhna ma kirjeldada ei oska, sest seda vist ei ole võimalik kuidagi arusaadavalt teha. :D Internetist võib lugeda, et lõhnanootideks on orhidee ja merevaik. Olen sellega väga, väga rahul ja tänan jõuluvana! :))
 

 

No comments:

Post a Comment