Monday, December 16, 2013

Body: Victoria's Secret Midnight Dare

Olen tõeline kehaspreide armastaja ja kasutaja. Nii hea on vahel ennast nendega värskendada. Mulle isiklikult ei meeldi pidev iga-poole-tunni-tagant lõhnaõlide ja parfüümide pealepiserdamine, sest lõhnata nagu lõhnakuusk ei ole just eriti ahvatlev.  aga õrna ja värske kehasprei aeg-ajalt pealekandmine on igati mõnus. Olen kasutanud hästi palju erinevaid Avoni kehaspreisid, aga nende püsivus ei ole eriti pikaaegne. Küll aga hiilgavad oma imelise lõhna ja püsivusega Victoria's Secret kehaspreid. Kasutasin väga pikalt Victoria's Secret Pure Seduction kehaspreid, mis on kirjeldamatult hea lõhnaga, aga kuna see sai mul lõpuks otsa, siis otsustasin vahelduseks midagi muud proovida. Valituks osutus VS Midnight Dare vaarika ja sandlipuu aroomiga kehasprei. Kirjeldada ma seda täpsemalt ei oska, aga lõhn on väga hea ja omapärane. Kui aus olla, siis mulle meeldib Pure Seduction natuke rohkem, aga Midnight Dare on ka väga hea. Järgmisena tahaks Love Spell'i proovida, sest olen kuulnud selle kohta imelisi sõnu. Kuna sprei on 250ml pudelis, siis jätkub seda päris kauaks. VS on üldse mind tõeliselt positiivselt üllatanud ja ma olen nende toodetega nii rahul  kui üldse millegagi olla saab. Soovitan neid tooteid kõigil proovida, sest lõhnaelamuse saate su-u-u-u-u-urepärase! ;)
 
 

No comments:

Post a Comment