Thursday, December 12, 2013

Eye Brows: Artdeco kulmupuuder

Lõpuks, lõpuks leidsin oma kulmudele parima sõbra. Olen tüüpiline eestlane, kellel on hele ja ebamäärane kulmukasv. Naljalt ikka kulmudeta välja ei lähe ja seetõttu värvin neid enamasti igapäevaselt. Olen proovinud tohutult palju erinevaid kulmupliiatseid, aga mitte ükski pole päris see, mida tahaksin kasutama jäädagi. Parim neist on olnud Avoni glimmerstick tumepruun kulmupliiats, aga ka see kipub päeva lõpupoole maha kuluma. Viimati värvisin üldse kulme silmapliiatsiga, mis on sootuks veider :D. Aga õnneks olen järjepidev Anna Elisabethi blogi jälgija ja mulle hakkas huvi pakkuma tema lemmik kulmupuuder. Ma ei ole kunagi kulmupuudreid kasutanud, isegi katsunud mitte, aga mõtlesin proovida. Ja õigesti tegin, väga õigesti! Tegu on Artdeco kulmupuudriga toonis 5. See on hästi pisikeses pakendis, mis teeb selle kuidagi eriti armsaks. Olen seda nüüd paar korda kasutanud ja enam rohkem rahul olla ei saagi. Sellega saab kulmud ilusaks palju vähesema ajaga kui pliiatsiga. Eriti meeldib mulle selle toon, tumepruun, aga samas mitte mustalähedane. Ostsin  selle Kaubamaja ilumaailmast ja seal peale selle tooni muud valida ei olnudki. Hinnaks oli 4,7€.
 
 

6 comments:

  1. Ma pole elusees kulme värvinud, mul ka heledad.
    Loomulik ilu kõige-kõigem !
    Ma ei kujuta ette, missugune ilma meigita välja näed !?
    Ehk paned pildi ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilma meigita näen täiesti tavaline välja. Suvel suurema osa ajast ma ei kasutagi meiki, praegu lihtsalt on näonahk tuim ja kahvatu ja meigiga on seda hea varjata. ;)

      Delete
  2. millega sa seda kulmudele kannad?, st kust vajaliku vahendi ostsid? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kulmudele on olemas spetsiaalne pintsel, mina tellisin ebayst, aga neid saab ka poest. :)

      Delete
  3. Kas seda kulmupuudrit kuskilt internetist ka tellida saab ? ma olen kaua otsinud ja mul sama mure kulmudega , tüütu igapäev joonistada ja mässata :S ma tahaks nii väga seda ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma hetkel küll ei leidnud, et saaks kuskilt seda tellida. Aga seda on saada erinevates ilu- ja kosmeetikapoodides, mitte ainult Kaubamajast. :)

      Delete