Friday, December 6, 2013

Hair: Elvital Extraordinary oil - L'Oreal Paris

Täna ma tahan tutvustada ühte kuldaväärt toodet juustele. Ise ma seda küll ei oma, aga see-eest on see olemas mu õel, kellelt ma seda sõbralikult iga kord laenan, kui kodus käin. :) Tegu on Elvitali juukseõliga ja sobib igale juuksetüübile. Pakendilt saab lugeda nii: Maagiline, kerge, mittekleepuv tekstuur. Unikaalne segu 6 haruldase lille õlidest, mis annab juustele vastupandamatult siidja pehmuse ning tekstuuri. Pakend ei pea oma sõnu sööma, sest tõesti on tulemus siidine, pehme ja imeliselt lõhnav. Kui tihti kipuvad erinevad õlid juuksed raskeks muutma, siis selle õliga nii ei ole, kui kogusega piiri pidada. Paarist pumbavajutusest piisab, et kogu juuksepikkus saaks kaetud. Olen seda kasutanud nii niisketes kui kuivades juustes ja tulemus on mõlemal korral olnud imeline. Mulle meeldib väga ka selle lõhn, mõnusalt parfüümilaadne, mitte väga magus ega tugev. Õli on 100ml pakendis ja jätkub ikka väga, väga pikaks ajaks, sest seda läheb ühe korraga nii vähe. Tavahind on sellel natuke üle 10€, aga aeg-ajalt on see Selveris (ja kindlasti ka mujal suuremates toidupoodides) soodushinnaga umbes 7-8€ vahepealset. Plaanin selle õli ka lähitulevikus endale soetada.

No comments:

Post a Comment