Friday, December 6, 2013

Eyes: Lilac

Mulle on alati lilla värv meeldinud, aga kui tuleb mõte selle tooniga silmi rõhutada, siis ma olen enamasti vedelaks löönud. :D Esimene reaktsioon on ikka, et lõpuks ma näen välja nagu peksasaanu. Tegelikult asi nii hull ei ole ja katsetasingi täna lilla tooniga silmadesse sära tuua. Mul on endal tegelikult lillad lauvärvid täitsa olemas, aga ma ei ole neist eriti midagi kasutanud (ainult kõige heledamat tooni), täna aga külastasin oma armsa ema meigikotti ja leidsin Avonilt ühe toreda lauvärvipaleti, mis mind kohe ka proovima meelitas. :) Pildile ma mitte kuidagi ei saanud seda päris õiget look'i, aga mis sa teed, kui valget aega pole ollagi.



2 comments:

  1. Miks sa nii harva siia kirjutad? Ma igal hommikul esimese asjana ruttu su blogi lugema , lootuses , et m6ni huvitav idee, a alati pettuma pean ;(
    Nuuks;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tore on kuulda, et Sulle mu blogi lugeda meeldib, aga kahjuks mul on viimasel ajal aega nappinud ja ei ole mahti kirjutada olnud, aga homme parandan vea. ;)

      Delete