Tuesday, December 17, 2013

Hair: Rich shampoo and treatment


Ennem, kui vannis oma pead Rich'i toodetega pesin, meenus mulle, et ma ei ole veel nende kohta oma arvamust avaldanud. Olen neid vahelduva eduga natuke üle kahe kuu kasutanud. Šampoon saab kohe otsa, aga treatment'i on veel alles. Ostsin need kaks toodet (šampoon ja treatment) ilumessilt, kus üks tore neiu aitas mul välja valida just minu juuksetüübile sobivad. Valituks osutusid kaks eri sarja toodet.
 
Pure luxury argan colour protect shampoo. Juuksevärvi kaitsev ja toitev šampoon igapäevaseks kasutamiseks. Aitab taastada termilisel töötlusel ja värvimisel kahjustatud ning ületöödeldud juukseid. Šampoonis sisalduvad toitained hooldavad juukseid muutes need siledaks, säravaks ja äärmiselt pehmeks. Sulfaadi- ja parabeenivaba. UV-kaitsega.
Arvamus: Ütlen ausalt, et see ei ole just minu lemmik, aga midagi halba ka otseselt öelda ei ole. Šampoon on hästi paks ja seda kulub päris palju, et kogu pea vahtu ajada. Lõhn on hea ja õrn ja juustel ma seda hiljem tundnud ei ole. Juuksed on peale pesu suhteliselt karedad ja ilma palsami või kiirhoolduseta seda kasutada ei saa. Värvi hoiab täitsa hästi juustes, aga päris ausat vastust ma anda ei saa, sest kasutasin seda šampooni teistega vaheldumisi. Läike kohta ma ka midagi öelda ei oska, sest minu juukseid läikima saada on väga raske ja lihtsalt šampooniga seda ei saavuta. Uuesti ma seda enam ei ostaks, kui peaksin selle eest täishinda maksma.
 
Pure luxury hair treatment. Hellita oma juukseid selle luksusliku, proteiiniküllase ja sügavalt niisutava taastava maskiga, mis kindlustab juuste täieliku taastumise ja niisutuse. Mask tugevndab nõrku, hapraid ja katkevaid juukseid. Kaitseb juukseid termilise töötlemise ja värvimise eest. Tagab maksimaalse toitvuse ja toitainete tasakaalu. Sobib kõikidele juuksetüüpidele.
Arvamus: Ei üllatanud mind rohkem kui Dove niisutav mask. Kui seda hoida peas 15-20min, siis peale pesu on juuksed pehmed ja tugevalt lõhnavad, aga kui juukseid kuivana kergelt pigistan, siis tunnen ikka kerget kuivust ja pean lisaks veel õli või seerumit kasutama. Mulle tegelikult ei meeldiks viite erinevat produkti ühe korraga oma juustes kasutada, aga kui šampoon, palsam ja mask ei suuda oma tööd ära teha, siis paraku ei jää muud üle. Maski lõhn on võrreldes šampooniga ikka väga tugev. Mulle see isegi meeldis, meenutab natuke teatud päikesekreemi. :D Lõhn püsib kaua juustes ja on tunda isegi hommikul. Pealtvaadatuna ei ütleks, et juuksed oleksid varasemast paremas seisus. Kasutan selle maski lõpuni, aga samasugust enam osta ei plaani.
 
Olen kuulnud Rich'i toodetest väga palju ilusaid sõnu, aga võib-olla just need kaks minu juustele ei sobinud. Hea meelega prooviks Rich'i õli, aga šampoonid, palsamid ja maskid valin edaspidi mujalt. :)
 
 

No comments:

Post a Comment