Tuesday, December 24, 2013

24.12.2013 Ilusaid jõulupühi!

Jõulud on nüüdseks ukse taga, vähemalt minu jaoks. Mulle isiklikult väga meeldib kõik, mis jõuludega seondub. Vähemalt maal. Esimest korda sain tunda jõulumöllu linnas ja see ei meeldinud mulle üldse. Mitte keegi ei jaluta sulle naeratades vastu ja ei soovi rõõmsalt ilusaid jõule, vaid hoopis terve inimmass närvitseb ja hüsteeritseb poodides, tänavatel ja linnaliinibussides. See on nii väsitav ja tüütu, et kogu jõuludega kaasnev siirus justkui kaob. Aeg on nii palju edasi arenenud, et jõulud pole enam mõnus perega koosviibimise, kodukootud kingituste ja söömise aeg, vaid lihtsalt üks metsik tarbimispüha. See aasta nappis ka jõulutundest, sest maa oli must ja vihma ladistas. Igatahes.. nüüdseks on see möödas ja järgmisel aastal uue hooga. Küll aga ei saa öelda, et mu jõulud oleksid möödunud kuidagi halvasti. Kui ma eile oma kodu uksest sisse astusin, tundsin hetkega, et kogu linnakära pinged on pühitud ja lõpuks saan nautida jõule oma perega. Kahjuks vaid paar päeva, aga parem kui mitte midagi. :) Jõulupühad on aeg, kus on lausa kohustuslik ajada oma pere kokku ja koos aega nautida. Aga eks seda mõistavad enamasti kõige paremini alles need, kes on juba pesast välja lennanud ja enam oma vanemate ja vanavanemate vahetus läheduses ei ela.
Teile aga soovin rõõmsat pühade jätku! ;)











No comments:

Post a Comment