Friday, December 20, 2013

New shoes!

Tegin endale paar päeva tagasi pisikese jõulukingituse. Kuna detsember on kuu, mis on pühendatud kõigile lähedastele, mitte iseendale, siis algselt plaanisin, et see kuu jätan oma soovid ja tahtmised tagaplaanile ja mõtlen teistele. Paar päeva tagasi käisin Walkingus ja sel hetkel mõtlesin ka natuke endale.. :D Leidsin sealt väga ägedad jalatsid, mis olid 50% allahindlusega. Ma ei suutnud neid ostmata jätta, sest need on niiiiii lahedad! Lohutan end sellega, et sain need väga hea hinnaga ja keegi sellepärast jõulukingituseta ei jää. :) Tegelikult plaanisin investeerida hoopis talvesaabastesse, aga kuna meie sügis on nii pikale veninud ja oma sügissaapad olen ma peaaegu läbi käinud, siis ostsin endale jalatsid, mis sobivad just selliseks ilma lumeta ilmaks. Jalatsid on seest väga sooja voodriga ja jalad nendega külmetama ei hakka. Kardan vaid seda, et vesi rikub neid ja käia saab nendega siiski vaid kuiva ilmaga. Isegi, kui ma see aasta nendega enam väga ringi patseerida ei saa, siis tean, et kevadeks on mul mõnusad papud olemas. :)
Hind: 17,50€.
 

 

No comments:

Post a Comment