Monday, December 2, 2013

Want, want, want!

Kui mul on vaba päev, siis enamasti päeva esimese poole veedan ma internetis kolades. Täna sattusin taaskord veebipoodi asos.com. Ma ei ole sealt ise midagi tellinud, aga selle lehe positiivne külg on tasuta saatmine. Hea on vaadata ja hindu jälgida, kui tead, et midagi enam juurde ei lisandu. Tavaliselt ma leian sealt tuhat asja, mida ma tahaks, aga kahjuks või õnneks ei ole nende asjade hinnad minu sõbrad ja nii nad tellimata jäävad. :D Täna leidsin jälle midagi ägedat, millega mu rahakott sinapeal ei ole, aga siia tahan need imetlemiseks välja ikka tuua. ;)
 
Midagi üliilusat ja imearmast Ted Baker'ilt:
1.

 
 
Midagi stiilset New Look'ilt:
 
1.
 
 
 
Ihaldusväärne Too Faced:
 
 
 
Ja nii ma võiks igavikuni seda loetelu jätkata.. aga ma arvan, et tänaseks aitab. :D
 
 
 



No comments:

Post a Comment