Wednesday, December 25, 2013

25.12 makeup

Iga kord kui Nõmmes käin, siis alati haaran võimalusest Jessica kaamerat kasutada. Telefoniga on paraku nii lootusetu meiki jäädvustada ja siis alati ootan kunas kaamera pihku saan, et mõned klõpsud oma meigist teha. Kuna ma olen tõeline punase huulepulga fänn, siis ma kipun viimasel ajal piltidel just sama tooni kasutama ja midagi väga erinevat ma ei teegi. :D Tumedad huuled jäävad piltidel lihtsalt paremad ja nude-toonidega ma ei saa peaaegu kunagi ilusaid pilte. Silmadega ei saa ma ka väga katsetada, sest tume värv teeb mu silmad veel väiksemaks. Seetõttu on lihtsam viis lihtsalt ripsmetušši ja heledat lauvärvi kasutada.
Ma ei ole praegu endale väga palju uut kosmeetikat soetanud ja sellepärast on täna kasutatud tooted samasugused, mis varemgi.
Nägu: Loreal True Match jumestuskreem (toon N4 beige)
Avon peitepulk
Wet n Wild päikesepuuder
Silmad: Maybelline the colossal volume express veekindel ripsmetušš
Cameo lauvärvipalett (toon valge)
Kulmud: Artdeco kulmupuuder (toon 5)
Huuled: Aden punane huulepliiats
Küüned: Avon speed dry küünelakk (toon reddy to go)

Pilte töötlesin: www.picmonkey.com


 



2 comments:

  1. Ei saa ju piirduda ainult ühe kommentaariga :D need pildid on ka nii nii nii ilusad! imeilusalt sobiv meik ja mõnnad juuksed :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, aga suur-suur tänu ilusate sõnade eest! :)

      Delete