Tuesday, February 4, 2014

Nails: Maybelline Colorama Stripped Nudes nail lacquer

Kui Maybelline tuli välja oma uue Stripped nudes kollektsiooniga, sattusin ma päris elevusse. Kui nende uutest nude huulepulkadest ma eriti ei hooli, siis küünelakid tekitasid minus suurt huvi. Nude toonides küünelakke on väga raske leida, sest suurem osa neist jääb triibuline või läbipaistev või nõuavad sootuks 3-4 kihti lakki, et tulemus enam-vähem ühtlane jääks. Maybelline Colorama Stripped Nudes sarjas on neli erinevat küünelakitooni, millest mina valisin 226, sest see tundus kõige ilusam. Ja seda see ka on! Piisab 1-2 kihist, et lakk jääks ilus ja ütlane. Ühest kihist piisab siis, kui ma panen oma valkjat ravilakki alla. Tulemus on mõnusal kreemikas ja mitte ainsamatki ebaühtlast triipu, joont või läbikumavust! :) Lakk püsib peal 2-4 päeva. Selveri laadakatel olid Colorama lakid 1,99€, sealt ma selle hea hinnaga ilusakese ka ära näpsasin. 
Nude toonis lakkidele on hea võimalus natuke särtsu juurde lisada erinevate glitter-lakkidega, küünekleepsudega või swarovski kividega.



Välguta pilt. Telefon on natuke värvi moonutanud, tegelikult ei ole värv nii hallikas, vaid hoopis soojem kreemjas beež.
Välguga pilt

No comments:

Post a Comment