Monday, February 24, 2014

Eyes: Avon Infinitize mascara

Juba mõni aeg tagasi mõtlesin uue ripsmetušši peale, mis seekord ei oleks veekindel. Kuna ma ei olnud veel hakanud sellega oma pead vaevama, siis läks mul uue tušši saamine eriti libedalt. Nimelt, tegime õega väikese diili ja sain temalt veel kasutamata Avon Infinitize ripsmetušši. Erinevalt teistest Avoni tuššidest on sellel teistmoodi hari, mis peaks tegema tušši pealekandmise eriti hõlpsaks. Mulle see täitsa meeldib, lihtsalt vasaku silma värvimine vajab harjumist. Kui enamasti mulle kummiharjaga tuššid ei meeldi, siis selle ripsmeka juures mind kummihari ei häiri.  Kuna mulle sellised ületuššitatud ja meeletu kihi all ripsmed ei meeldi, siis piisab mulle täitsa ühest, maksimaalselt kahest kihist, et tulemus jääks ilus ja loomulik. Ripsmetušš pigem pikendab, kui tihendab, mistõttu see mu kõige lemmikum ei ole, aga ajab asja vabalt ära. Hästi positiivne on see, et tušš ei lähe absoluutselt laiali. Isegi õhtuks ei ole grammigi tušši kulmuluul või silma all (isegi mu veekindel tušš oli lõpuks kulmuluul end näitamas). Avoni ripsmetušš jättis mulle taaskord väga positiivse mulje ja ma ei pidanud pettuma. :)


 

2 comments:

  1. Üldiselt aitab ka see kui panna peale jumestuskreemi peale kandmist laule veidi puudrit ja siis ripsmetušši. Siis ei tohiks tušš laule jääda. Sama ka laineri laiali minekuga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ma olen igasuguseid võtteid proovinud ka, aga kuna veekindlas tuššis püsib koolutus pmst kogu aja, mistõttu on ripsmed praktiliselt päev otsa vastu laugu, siis õhtuks ikka hakkab määrima. :)

      Delete