Monday, February 24, 2014

Minu hetke lemmikud

Mõtlesin teiega jagada mõnda oma vaieldamatut lemmikut, milleta ei saa ma läbi üksi päev. Tegelikult on neid tooteid rohkem, mida ma igapäevaselt kasutan, aga need ei ole nii märkimisväärsed. Teatud toodetega lihtsalt on nii, et need saavad nii lemmikuteks, mis lausa vajavad väljatoomist ja mida ma julgen soovitada. :)
Dove nourishing oil care toitev juustesse jäetav hoolduspalsam on mu lemmik juba pikka aega. Olen seda eelnevalt pudelikese kasutanud ja jätkan samas vaimus. Palsam jätab juuksed väga pehmeks ja IMELISELT lõhnavaks. Mulle on nii positiivse mulje jätnud Dove oil care juuksehooldustooted. Need on nii odavad, aga samas tõeliselt tõhusad ja mulle need väga meeldivad, eesotsas selle pihustatava palsamiga. (pikem arvustus)
Avon planet spa vesiroosi ekstraktiga kätekreem niisutab käsi hästi ja jätab need lõhnama pikaks ajaks. Kreem imendub tõeliselt hästi ja ei jäta käsi rasvaseks. Olen ka sellest varem kirjutanud, et mulle ei meeldi selle liiga intensviine lõhn, aga nüüdseks olen sellega harjunud ja see mind eriti ei sega. Tähtis on siiski toime. (pikem arvustus)
Juicy Couture Viva La Juicy parfüüm on mu kõige lemmikum parfüüm, mis maamunal loodud. Ma olen sellest nii vaimustuses, et ei tahaks seda kunagi millegi muu vastu vahetada. Lõhna ma kirjeldada ei oska, aga see on midagi, mis jääb su meeltesse kummitama, kui sa seda kusagil tundnud oled. :D Igatahes, mul ei ole varem sellele lõhnale vastast olnud ja ma ei ole sugugi kindel, et seda ka tuleb.
Bath & BodyWorks õunalõhnaline käte desinfitseeria on mu igapäevane kaaslane. Ma kujutan ette, et enamustel on, kes peavad linnaliinibussidega sõitma või tihedalt rahaga kokku puutuma. Toode, mis peaks olema iga inimese käekotis.
Nivea lip butter vaarika ja roosiekstraktiga on tõeliselt hea huuleniisutaja ja ma kasutan seda iga jumala päev. Huuled on alati pehmed ja niisutatud ja kergelt toonitud. Mul hakkab see varsti otsa saama, aga oled 100% kindel, et ostan samasuguse uue. Lõhn on siiamaani väga meeldiv vaarikane. Alati enne kodust lahkumist kontrollin, et huulevõie oleks kotis või taskus olemas. (pikem arvustus)
Artdeco kulmupuuder on parim kulmutoode, mida ma kasutanud olen. See on mul juba mõnda aega ja seda on koguselt veel meeletult palju. Kulmupuuder on üldse kordades etem kui pliiats. Kavatsen selle toote juurde vist igavesti jääda, sest olen igapäevane kulmuvärvija ja see on parim, mida kunagi proovinud olen. (pikem arvustus)
 

4 comments:

  1. Kust selle kätte desifinseerija said?

    ReplyDelete
    Replies
    1. See pärineb USA'st, aga samalaadseid saab ka The Body Shopist. :)

      Delete
  2. Hullult mahe blogi sul ikka Liisa, loen alati mõnuga :D
    Aga räägi sellest kulmutootest (mul on hädasti midagi vaja), kust ostsid? palju maksid? ja kui hästi see püsib päeva jooksul?

    Tervitusi Soomest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tore kui meeldib! :)
      Ostsin selle Kaubmaja Ilumaailmast, aga neid saab ka erinevatest kosmeetikapoodidest, kus Artdeco bränd on esindatud. Maksis midagi 4-5€ vahepealset. Jätkub mega pikaks ajaks, aastaks kindlasti, kui mitte kauemaks. Ja püsib terve päeva peal kui kulme ei süga vahepeal. :D Kui niiske pintsliga peale kanda, siis jääb tulemus tumedam kui kuiva pintsliga (ma muidugi teen kuivaga). Igatahes minu lemmik siiani. :)

      Tervitan teid kõiki vastu! Olge tublid! :)

      Delete