Tuesday, February 18, 2014

DIY: Tühjad klaaspurgid ja -anumad

Mul on komme kõike koguda ja ma ei raatsi mitte kunagi tühjaks saanud küünlaklaase või klaasist kohvipurke ära visata. Kui küünal on ilusas klaasist anumas ja lõpuni põlenud, siis pesen anuma puhtaks ja taaskasutan seda enamasti kodu dekoreerimisel. Ka klaasist kohvipurgile olen leidnud oma ülesande. Tegelikult sellistele klaasist purkidele ja anumatele on kodus väga lihtne kasutust leida, kasvõi kasutada neid maitseainepurkidena või panna sinna sisse komme/pähkleid/küpsiseid. Olen neid ka niisama erinevate lipsude ja litritega kaunistanud, et need lihtsalt aknalauale kaunistuseks panna. DIY ideed on mulle alati meeldinud ja üritan alati midagi ülejääkidest välja mõelda või midagi ilusamaks ja armsamaks muuta. Võtan seda kui taaskasutamist, mis on ju äraütlemata loodussõbralik. ;)

Küünlaklaas, kuhu panin sisse Taist toodud korallid.


Veinipudel, millel leotasin sildid maha ja kasutan nüüd lillevaasina.
 

 Tühi kohvipurk, kus hoian patsikumme. Ei pea muretsema kadunud patsikummide pärast, kui kõik ühes koos on. :)

Tühjaks põletatud AirWick'i küünlaklaas, kus põletan nüüd teeküünlaid.

Kohe-kohe saab mul põletatud ka suur klaasanumas küünal. Seda klaaspurki hakkan kasutama kas maitseainehoidjana või kevadlillede vaasina. Ideid on palju ja tuleb neid vaid rakendada. :)

2 comments:

  1. Mina teen täpselt sama!:) Ma lähen kohe närvi kui elukaasane tahab purgi/klaasi ära visata ja ei saa aru et miks on mul veel vaja neid kui mul on terve karp neid täis!:) Mul on kõik vatitupsud-tikud nende sees,lisaks juuksenõeldad,maniküüritarvikud.Suurematesse purkidesse panin kommid ja küpsised:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neid on tõesti nii hea kasutada. Ei pea poest eraldi purke või topsikuid ostma, et oma asju komplekteerida. :)

      Delete