Saturday, February 22, 2014

Face: Maybelline SuperStay Better Skin foundation

Pean taaskord oma sõnu sööma. Nimelt, kirjutasin selles postituses, et ma arvatavasti endale Maybelline SuperStay Better Skin jumestuskreemi osta ei taha, sest seda oli natuke raske hajutada ja üldse ei tekkinud sellist tunnet, et ohh, lähen ja ostan endale kaa. Kui seda postitust kirjutasin, siis olin võib-olla liiga rutakas, sest olin proovinud seda kreemi vaid korra. Järgmisel päeval aga katsetasin uuesti. Alguses oli sama jama, et keerukas hajutada ja oli vaja natuke rohkem pruunistavat puudrit, et nägu liiga hele ei jääks. Paar tundi hiljem aga oli tulemus parem. Kui jumestuskreem oli näos olnud mõned tunnid, siis ta sulandus näoga kuidagi eriti hästi ühte ja tulemus oli nii loomulik. Mõtlesin küll, et ei hakka ikkagi endale ostma, sest mul mõlkus peas üks teine toode, aga läks teisiti. Avastasin, et mu Loreal True Match jumestuskreem kuivab tobedalt näkku ja on üldse liiga tume ning kahtlustasin, et see tekitab ka vistrikke, siis mul oli kiiremas korras vaja uut jumestuskreemi. Kogu see aeg kibelesin ikkagi uut võimalust andma Maybelline jumestuskreemile ja lõpuks suhteliselt ükskõikselt tegin otsuse ja võtsin selle ära. Tooni oli ülimalt raske valida, ma juba mõtlesin, et mul jääb see seetõttu ostmata, sest ma ei suutnud ära valida ja proovida, mis toon mulle sobiks. Lõpuks valisin sama tooni, mis mu õel on (Nude). See on natuke hele, aga seda annab kergesti päikesepuudriga tasakaalustada. Pigem natuke hele kui tume!! :D Kuna mul on pikad tööpäevad, siis mulle on ääretult oluline, et jumestuskreem püsiks peal terve päeva. Mul ei ole vahepeal aega ega mahti oma jumestust värskendada, sest puudub võimalus vana meigi mahavõtmiseks. Märkasin, et Loreali kreem läheb õhtuks eriti laiguliseks ja nägu hakkab liialt läikima, siis Maybelline BetterSkin jumestuskreem püsib veatult peal mu 12 tunnise päeva. See tegi mind eriti rõõmsaks, sest püsivus on väga, väga oluline.
Maybelline SuperStay Better Skin jumestuskreem lubab muuta stressis naha säravaks ja värskeks. Peale kolmenädalast kasutamist peaks nahk olema veatu, särav ja vistrikuvaba. Päikesekaitsefaktor SPF 20. Kreem sisaldab: Actyl C, pro-vitamiin B5, tsink, vask, magneesium ja erinevad pigmendid. Pudel on klaasist ja mugava pumbaga.
Ma ei ole sellest siiani väga vaimustuses, aga ma annan sellele jumestuskreemile võimaluse ja võin veel üllatuda. Kuna mu nahk on väga allergiline, siis see kreem võib olla just see õige, mida mul on hea kasutada ja mida ma ei pea kartma. Siiani ei ole see mingeid ekseeme, punne või laike tekitanud, mis on positiivne märk. Peale kolmenädalast kasutamist võin teha uue ülevaate ja siis saab juba paremini kommenteerida, kas kreem tõesti hoiab vistrikud eemal või on see lihtsalt tühipaljas jutt.
Mina ostsin kreemi 13,50€, aga Ideaal Kosmeetikas on kõik Maybelline tooted praegu -25%, nii et kasutage võimalust.

 

4 comments: