Thursday, February 13, 2014

Mida leiab minu meigikotist?

Ma olen juba pikemat aega mõelnud, et võiks teha postituse oma meigikoti sisust. Mul on tegelikult meigikott, mida ma kaasas kannan ja kohver, mis sisaldab selliseid tooteid, mida ma igapäevaselt ei vaja või kaasaskandmiseks ei kasuta. Enamasti kui tööle lähen või pikema reisi ette võtan, siis mulle meeldib, kui mu põhilised meigitooted minuga kaasa reisivad, sest iial ei või teada, mida parasjagu vaja võib minna. Mu kaasaskantava meigikoti sisu on suhteliselt kesine ja tõeline kosmeetikapolitsei tahaks mind kindlasti peast hammustada, aga mis teha, kui väike lohepoiss mu sees elab ja ma lihtsalt ei viitsi suuremal osal ajast kasutada erinevaid primereid, kinnituspuudreid jne. (A) Aga arvan, et kõik vajalik, mis minul vaja läheb on olemas ja muu järele eriti vajadust ei teki.
Kui ma pilte vaatasin, siis ikka avastasin, et asju on üleliia, pole vaja ju kahte ripsetušši ja viite huulepulka endaga kaasas tarida, aga ma ei raatsi neid kohvrisse ka visata, siis tean, et ma ei kasuta neid üldse enam :D
Kokkuvõttes on mu meigikotike ikkagi suhteliselt kerge ja pole hullu kui seal ka üleliigseid tooteid on.

Mida minu meigikotist siis täpselt leiab:
Nägu: jumestuskreem, kaks peitepulka, millest üks heledam ja teine tumedam (concealer), põsepuna (pildil roosa, aga tegelikult on mu igapäevane kaaslane ka pruun päikesepuuder, mille ma mõni aeg tagasi kogemata vastu maad lajatasin ja seetõttu ei saa seda enam meigikotis kaasas kanda).
Silmad: Kaks lauvärvipaletti, kaks ripsmetušši, kaheotsaline silmapliiats (selle sain eile oma õelt ja olen eriti õnnelik valge otsa üle), üheotsaline must silmapliiats, kulmupuuder.
Huuled: viis huulepulka (heleroosa, keskmine sädelev roosa, korallitoon, tumepunane, virsikukarva sädelev toon), punane huulepliiats, kaks huulepalsamit.
Lisatarvikud: Põsepunapintsel, kulmupintsel, lauvärvipintsel, huulepintsel, pintsetid, ripsmekoolutaja, ravilakk küüntele.

Nagu näha, siis mu enamused tooted on nii ära kulunud, et pildile oli neid lausa piinlik püüda, aga kahjuks ei saa ma midagi teha, et kosmeetikatoodete pakendid nii kehvasti vastu peavad. :(







No comments:

Post a Comment