Monday, February 17, 2014

Eyes: Maybelline big eyes liner

Olen kogu aeg rääkinud, kuidas mulle ei sobi mustad silmapliiatsid ja -lainerid. Hiljuti kui õelt Maybelline big eyes kahepoolse silmapliiatsi sain, otsustasin seda siiski põhjalikumalt proovida ja mulle tundus, et ma varasemalt lihtsalt ei oskanud silmapliiatseid õigesti kasutada. Ma ei ütle, et ma praegu seda väga paremini oskaks, aga olen mõned nipid avastanud, kuidas ma saan teha joone, mis ei teegi mu silmi visuaalselt väiksemaks. Kuna ma olen ikka täiega algaja, siis mul läheb päris palju aega ja vatitikke, et mõlemal silmal saaks enam-vähem ühtlane joon, aga ma loodan, et see on seda väärt. :D Maybelline big eyes silmapliiatsil on kaks otsa, üks must ja teine valge. Valgega tõmban silma alla joone ja mustaga ripsmepiirile. Natuke häirib mind selle silmapliiatsi juures tema paksus, mida on ebamugavalt suur käes hoida ja peaaegu võimatu teritada. Kui ots tömbiks läheb, siis hakkab pliiats kole paksu joont tegema, mis keerab kõik vussi. Aga eks ma midagi välja leiutan, kuidas seda teritada. :D Silmapliiatsite miinuseks on ka see, et need kipuvad laiali minema ja igaks juhuks hoian peegli ligi, et aeg-ajalt silmi kontrollida. Kuna ma ei tunne ennast musta silmapliiatsi joonega veel eriti kindlalt, seda enam kipun peeglijärele haarama. 
Tahaks väga ka musta lainerit proovida, kuigi selles ma olen veendunud, et läheb raskeks! Harjutamine teeb meistriks, nii et kui ma endale kunagi laineri soetan, läheb katsetamiseks. :)
 
 
 Pildil on kasutatud sama silmapliiatsit ja ripsmetušši, huultel on Adeni punane huulepliiats.

2 comments:

  1. Veits teemast mööda, a kas oled h&b loodustooteid katsetand? Hinnad kallid(sampoon 20eur) jne..
    Aga soovitan. Raiska pigem rohkem raha, a vähemalt looduslik ja hea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole kasutanud, aga eks ma uurin nende kohta siis rohkem, kui soovitad. :)

      Delete