Wednesday, February 5, 2014

Disappointment: Aldo Vandini Body Peeling

Kui tavaliselt räägin toodetest, millega ma rahul olen ja mis mulle meeldivad, siis paraku iga kord nende heade toodete ostmine ei õnnestu. Aeg-ajalt satub sekka ka pettumusi. Vahel olen isegi imestanud, et kõik, mis ma ostnud olen, on mulle sobinud ja otsest kriitikat ei ole pidanud jagama. Aga mida rohkem ma sellele mõtlen, seda rohkem hakkab ka see mu vastu töötama. :D Juba mõni aeg tagasi ostsin endale Aldo Vandini makadaamiapähkli ja vanilje kehakoorija kuivale nahale. Kuna mul on kuiv nahk, siis olin väga positiivselt üllatunud, et selline niisutav kehakoorija nii hea hinnaga olemas on. Olen mitmeid Aldo Vandini tooteid proovinud ja nendega tõeliselt rahule jäänud, sellepärast ei osanud ma ka kahtlustada, et kehakoorija võib kehvem olla kui kreemid ja dušigeelid. Toode lubab õrnalt puhastada, värskendada ja naha hästi lõhnama panna. Koorija sisaldab väärtuslikke looduslikke niisutajaid, mis on eriti head kuivale nahale. Makadaamiapähkliõli ja vaniljeekstrakt kaitsevad nahka ja suurendavad selle vastupanuvõimet. Seekord see kiidulaul aga päris tõele ei vasta ja ma olen tootes pettunud.
Lõhn: meenutab natuke meeste parfüümi, mis on meeletult intensiivne. Ma ei saa öelda, et see mulle üldse ei meeldi, aga lõpuks hakkab natuke vastu.
Konsistents: koorija on suhteliselt paks, aga mitte eriti teraline.
Koorivad osakesed: ma ei tea mis tükid need on, aga mulle meenutavad need nagu riivitud plastmassi..
Toime: ma ei saanud aru, et see väga niisutav oleks olnud, aga peale teist koorimist sügelesid mu jalad päris ohtralt ja tekkisid väikesed punnid.
Koostisosad: meeletu jama, millest see koosneb! Pole ime, et mul selle vastu allergiline reaktsioon tekkis.


 

3 comments:

  1. Kogu see jama, mida sa katsetad, millega sa end pesed ja millega end määrid mõju sulle halvasti. Tõepoolest su nahk on pärast siidine, juuksed pehmed, huuled lõhnavad jne, aga need koostiosad on pikemas perspektiivis sulle kahjulikud. Valgusta end: http://naistekas.delfi.ee/ilumood/ilusnaine/neli-ohtlikku-ainet-sampoonis-mis-rikuvad-su-juukseid-ja-tervist.d?id=67432672. Artikkel on küll juuksevahendite koostisosadest, aga nendest mürkidest koosnevad enamus poelettidel müügil olevad kreemid, koorijad ja mis kõik veel. Need ained teevad me keha näitlikult ilusaks mitmeteks aastateks, aga aja möödudes hakkavad karuteenet tegema. Juuksed ja nahk ei suuda enam ümbritseva maailmaga ilma nende aineteta toime tulla ja üks hetk avastad end kortsus ja väsinuna. Looduslike õlide ja võidega oled naturaalne ja keha võtab need ilma probleemideta omaks. Selleks, et asi hästi lõhnaks, saab ju alati eeterlikke õlisid juurde lisada.

    Poes tuleb ikka väga hoolikalt vaadata, mida osta. Ka paljud nö loodustooted sisaldavad mõttetult palju värvi-ja lõhnaaineid. Kas sul on ikka vaja, et su kreem oleks just roosa ning seetõttu oma keha kurnata keemiaga? Igaühe oma valik, aga kahju, kui noored naised endasse igast august keemiat sisse pressivad.

    See on heatahtlik soovitus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, olen selle kõigega ka kursis, aga paratamatult on loodustooted päris kallid ja tervet keha ja juukseid ma ei jaksa juba materiaalselt vaid looduslike toodetega hellitada. Küll aga püüan ja tasapisi liigun ka looduslike alternatiivide suunas. :)

      Delete
  2. Olen nõus, kahju, et meile on selline olukord nö peale sunnitud, et tuleb eelistada mitte looduslikku.

    ReplyDelete