Thursday, February 27, 2014

Nails: KIKO

Sõbranna tõi juba ammu Itaalia reisilt mulle kingituseks kaks KIKO küünelakki. Avastasin, et ma polgi neist veel kirjutanud, õigemini neid kiitnud! Kiko on Itaalia kosmeetikabränd, mida Eestis ei müüda, mistõttu on selle brändi tooteid veel eriti magus kingituseks saada ja kasutada. Kuna mu sõbranna teab täpselt, mis mulle meeldib, siis värvidega pani ta väga täppi. Mu lemmiktoon mündiroheline, mis on kusjuures palju erksam kui ma alguses oleksin osanud arvata ja punakasroosa, mis on mõnusalt mahe, aga samas piisavalt tume. Ma ei ole neid toone väga palju kasutanud, sest ma lihtsalt ei raatsi neid laristada. Õnneks need on niisani vedelad ja halvaks need niipea ei lähe. Hiljuti just kasutasin mündirohelist ja kogu aeg imetlesin oma küüsi (täpsemalt öeldes lakitooni, sest küüned mul just eriti imetlusväärsed ei ole :D). Lakid on väga kvaliteetsed ja super pigmendiga. Piisab kahest kihist, et tulemus oleks ühtlane ja ilma triipudeta. Pealpüsivus on kesmine, umbes 3-4 päeva. Kui panna parajalt õhukesed kihid, siis lakk kuivab suht ruttu, aga igaks juhuks tasuks vältida väga tervaid nurki või kui lakkida varbaküüsi, siis ei tasuks tunni jooksul kinniseid jalatseid jalga panna. Kuna ma ei olnud varem KIKO lakke kasutanud, siis see võimalus oli mul esmakordne ja ülimalt positiivne. Julgen vabalt soovitada seda brändi, kes vähegi Itaaliasse reisivad ja sealt midagi kaasa tahavad osta. :)


Selles postituses näeb küüntel mündikat lakki all paremas nurgas.

No comments:

Post a Comment