Thursday, February 13, 2014

13.02.2014 Täitus minu sajas postitus! ;)

Olen juba mõnda aega tundnud huvi uue Maybelline Superstay Better Skin jumestuskreemi vastu, aga pole seda ise julgenud osta, sest olen sellest lugenud nii head kui halba. Mingipäev avastasin postkastist selle jumestuskreemi testri, aga kuna see oli mulle liiga tume, siis ma ei saanud täpselt aru, mida see endast kujutab. Minu õnneks oli aga mu õde selle sama jumestuskreemi ostnud. Täna proovisin seda ja tegin sellega omale täismeigi. Seda jumestuskreemi on natuke halb peale kanda, sest see kipub jääma triibuline, aga kui hoolega hajutada ja pusida, saab tulemus täitsa kattev ja ühtlane. Kuigi selle ainukese proovimise tulemusel tundub, et endale ma seda osta siiski ei taha.
Kasutatud tooted:
Nägu: Maybelline Superstay Better Skin jumestuskreem, Manhattan coverstick peitepulk, Cameo pruun põseruuž.
Silmad: Maybelline big eye kaheotsaline silmapliiats (valge, must), Maybelline the colossal volume express veekindel ripsmetušš.
Kulmud: Artdeco kulmupuuder (toon 5)
Huuled: Lumene natural code heleroosa huulepulk




4 comments:

  1. Hästi kena oled :)

    ReplyDelete
  2. Võltsnaeratus pole ilus !
    Ja jäta suitsetamine maha, seda su näost näha, et suitsetamine teeb su järjest õudsamaks

    ReplyDelete