Wednesday, April 2, 2014

My first empties!

Mul on mitu blogi, mida ma stabiilselt jälgin. Kuna ma olen neid juba päris kaua aega huviga lugenud, siis on mul välja kujunenud ka lemmikud postitused. Postitused, mida ma alati suure elevuse ja hurraaga lugema hakkan on emties ja peaaegu tühjaks kasutatud potsikud, totsikud, purgid, anumad jne. :D Ma isegi ei oska öelda, et miks need mulle nii väga meeldivad, aga võib-olla sellepärast, et kui blogija, keda ma kuidagi jubedalt usaldan, on mõne potsiku tühjaks kasutanud, tähendab see seda, et ju see siis on kasutamist väärt kraam. Alati kirjutatakse ka juurde, kas soovitatakse või mitte ja mõne sõnaga ka oma rahule või mitte-rahule jäämisest. Ma ei tea kuidas teistel nende postitustega lood on, aga võtsin eeskuju ning tahaks teha ka oma esimese postituse toodetest, mille ma olen tilgatuks kasutanud või mingil põhjusel poolikuks jätnud. Esimene postitus on toodete poolest kindlasti väga kesine, sest ma pole harjunud kosmeetika tühja taarat koguma ja viskan automaatselt tühjad pudelid minema. :D 

 Vasakul olev Avoni kätekreem meeldis mulle väga, vahel käis hästi intensiivne lõhn ninapeale, aga kokkuvõttes niisutas kreem super hästi käsi. Pikemalt kirjutasin sellest SIIN. Mul on enamuste deodorantide vastu allergia, aga Avoni antiperspirante saan kasutada. Otsest lemmikut mul seal ei ole tekkinud, aga enamasti valin Avon Care sarjast midagi meelepärast. Avon'i maroco argaaniaõli juukseseerum on üks kuldaväärt toode. See on parajalt paks ja seda kulub piisavalt vähe, nii et sellest väiksest pudelist mõneks ajaks jagub. Lõhn on super hea ja toime samamoodi. Viimaseks Avon'i tooteks on Ideal Flawless jumestuskreem. Selliseid potsikuid olen tühjaks kasutanud umbes 3-4. See kreem sobis mulle väga hästi ja sulandus mu näotooniga ilusti ühte. Mingit maskiefekti ei täheldanud ja tulemus oli alati ilus. Viimasel ajal kui seda tellida tahtsin, siis kataloogist ma seda ei leidnud, kuid loodan, et see tuleb ikka uuesti müüki tagasi, sest kasutaks seda hea meelega veel.


 Aussie šampoonist ja palsamist jahusin päris pika postituse kokku SIIN. Kasutasin need peaaegu tühjaks. Lõpp jäi alles seepärast, et tahtsin vaheldust ja vahetasin need NUDE vastu välja. Šampooni ja palsami kohta midagi halba öelda ei ole, kui siis seda, et lõhn hakkas mulle jubedalt vastu. Eelistan juustepesuks pigem värske lõhnaga tooteid kui väga kommiseid ja läägeid lõhnu. Šampoon vahutas hästi ja pesi juuksed puhtaks, palsam tegi ka oma tööd, aga uuesti ma neid vast enam ei soetaks, sest seda lõhna ma enam tunda ei tahaks. Paremal on Dove nourishing oil care juuksemask. Seda maski julgen kiita ja soovitada, sest minu juuksed tegi see väga pehmeks ja mõnusaks. Mulle meeldib ka selle lõhn, mis on veidi omamoodi ja jääb päris pikaks ajaks juustesse. Kuna see on mõeldud kuivadele juustele, siis juukseid niisutab see tõepoolest, mida on hiljem ka tunda. Õnneks juukseid raskeks ega peadligi ei muuda.


Victoria's Secret on üks mu lemmikuid brände. Nende tooted lõhnavad kõik taevalikult ja kui aus olla, siis neile otsest vastast ei leiagi. Olen põline kehaspreide fänn ja kui selle VS Pure Seductioni kehasprei sain (see oli ühtlasi ka mu esimene VS kehasprei) olin lõhnast lummatud. Alguses ma seda väga tihti ei kasutanud, aga mingi hetk käis plõks, kus ma ei saanud enam pidama ja nii see otsa sai. Ma pole seda potsikut sellepärast ära visanud, et ma käin ja nuusutan seda tühja pudelit aeg-ajalt (sellel on sama intensiivne lõhn ka tühjana) ja võtan hoogu, et endale uus samasugune muretseda. VS kehakoorija on super kehakoorija. Kuidas saab üks toode samaaegselt olla imelise lõhnaga ja teha oma tööd sajaprotsendiliselt? Ma ei tea, aga VS seda suudab. Peale koorimist on nahk siidpehme ja lõhnab tükk aega. Kiitsin seda taevani ka SIIN.

Kui Burt's Bees huulepalsam tühjaks sai, olin täitsa kurb, sest see on väga hea ja looduslik kraam. Jättis huuled mõnusalt õhetama. Kui ma seda kaupsis jahtimas olen käinud, siis vaatan ja imestan, sest see maksab juba üle 5€ ja arvan, et huulepalsami eest on seda mõttetult palju välja käia. Igatahes, kes seda osta raatsib, siis kahetsema te vähemalt ei pea. Super palsam. Bath & BodyWorks maasika kätedesinfitseeria on kõige parema lõhnaga desinfitseeria maailmas. Enam parema lõhnaga toodet ma ei tea. Hetkel on mul mandariini ja õuna oma, aga maasika oma on neist kahest peajagu üle. Paremal on Bath & BodyWorks õunalõhnaline kätekreem. See on õunalõhnalise desinfitseeriaga komplektis ja koos toimisid nad eriti hea kombona. Kreem niisutas käsi väga hästi ja jättis need väga pikaks ajaks mõnusalt õunalõhnaliseks. Bath & BodyWorks'i puhul meeldib mulle tohutult see, et kõik need lõhnad on tõeliselt reaalsed ja meeldivad, mitte kunagi ei peksa keemia hais vahele. Kõik aroomid on ka väga pikaajalised.


 Nagu ma sada korda juba maininud olen, siis mulle tohutult meeldivad kehaspreid. Avoni kataloogist olen ma tellinud neid vist mitukümmend. Olen need enamused ära proovinud ja pikalt olin truu granaatõuna-mango kehaspreile. See meeldib mulle siiani meeletult ja iga kord kui seda nuusutan meenuvad vanad head ajad. :D Miinuseks on vaid see, et püsivus on neil üpris kehv, mistõttu pole patt sprei kotti visata ja sellega ennast mõne aja tagant värskendada. Moschino I Love Love parfüüm on üks mu lemmikparfüümidest. Kasutasin seda suurt pudelit peaaegu aasta ja ma ei välista, et kunagi samasuguse ostan. Iga kord kui kellelgi seda peal tunnen, siis tekib suur soov ka endale see uuesti soetada. Nii hea ja omapärane aroom. L´oreali silma- ja huulemeigi eemaldajaga jäin väga rahule. Kuna kasutasin vahepeal veekindlat ripsmetušši, siis see eemaldaja oli hädavajalik. Toode eemaldas kiiresti veekindla meigi ja seda jätkus päris kauaks. Kui ma peaks uuesti veekindla tušši ostma, siis otsustaksin sama meigieemaldaja kasuks. Võrdlesin seda Garnieriga SIIN.


Igatahes, on selgunud tõsiasi, et lisaks joogitaarale meeldib mulle koguda ka kosmeetika taarat.. :D Nüüd saan neile õnneks öelda bye bye ruumiraiskajad!

Küsige julgelt kommentaariumis mõne toote kohta täpsemat infot kui soovite mõnele oma küsimusele vastust saada! :)

5 comments:

  1. Meil pidevalt samad mõtted peas, just mõni päev tagasi mõtlesin "tühjade potsikute" postituse teha :D

    ReplyDelete
  2. Kust sa selle kätedesinfitseeria ja Victoria's Secreti kehasprei ostsid? :D Muidu väga vahva postitus. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Need tooted pärinevad USA'st, aga VS kehaspreisid saab ka internetist tellida. :)

      Delete