Friday, April 18, 2014

New: Sheinside!

Tellisin mõni aeg tagasi endale Sheinside'st pluusi, mille nüüd paar päeva tagasi kätte sain. Tegu on siis Hiina tootega, kus üks niit ripub siit ja teine sealt, aga kokkuvõttes on pluus tõesti ilus ja mulle väga meeldib. Millegipärast ma kogu aeg arvasin, et tegu on sifoonpluusiga, aga tegelikult on see hoopis riidelaadne materjal. Seljas on see väga mugav ja ei paista läbi, mistõttu ma tegelikult sifoonpluuse muidu vältinud olengi. Mulle nii meeldivad linnud ja kuidas need pluusile on pandud, nii ilus ja õrn. Sekka ka mõni hõbedane liblikas. Algselt ma natuke pelgasin pluusi tellida, sest ei teadnud, mis suurust valida. Lõpuks otsustasin nr suurema kasuks ja arvan, et tegin õigesti. Seljas on see kergelt lohvakas, mis mulle meeldibki ja kuskilt ei kisu ega rinnust ei punnita nööbid lahti. Käised on ka parajad, mille pärast tavaliselt kõige rohkem eestimaised neiud muretsead. :D Maksin pluusi eest 12-13€ vahepealset. Esmakordsel liitumisel Sheinside veebilehega läbi facebooki, sai esimeselt ostult ka 20% alla. Püüdsin oma uue kaunitari ka pildile! :)


Pluus - Sheinside, kell - Ebay

Mõnusaid jänkupühasid! :)

2 comments:

  1. Nii tibi ja pluus kortsus? Ennem ehk võiks triikrauaga veits mässata, kui pilte hakkad näitama?
    Ja teiseks:12-13eur siukse hiina soga peale? Palju kuu palk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vabandust, aga mind ennast need mõned kortsud absoluutselt ei häirinud ja poleks uskunud, et ka kedagi teist.. :D
      Muideks, kas sa pole kuulnud, et teise rahakotis tuhnimine pole viisakas? :)

      Delete